اخبار بلاک‌چیناخبار وب 3

همکاری سرتیک (CertiK) و علی بابا برای افزایش امنیت بلاکچین

شرکت CertiK با Alibaba Cloud برای افزایش امنیت بلاکچین شریک می‌شود.

 

تحولات بلاکچین همچنان یکی از موضوعات داغی است که می‌توان به آن پرداخت. شرکت امنیتی بلاکچین CertiK زیرساخت ابری خود در آسیا را به زیرمجموعه محاسبات ابری علی بابا منتقل کرده است. به‌عنوان بخشی از این توافق، سرتیک برنامه‌های خود را در Alibaba Cloud می‌آورد و از منابع ابری برای ارائه خدمات Web3 استفاده می‌کند.

گام مهم تیم ستریک (CertiK) در همکاری با علی بابا 

سرتیک با میزبانی از خدمات خود در زیرساخت ابری مرکزی علی بابا، قصد دارد محیطی امن برای توسعه‌دهندگان بلاکچین فراهم کند تا برنامه‌های Web3 را توسعه دهند.

پیش از این، علی بابا کلود با بلاک چین اولنچ (AVAX) یکپارچه شده بود تا از ابتکارات این شرکت در زمینه نودها پشتیبانی کند. این مشارکت به توسعه‌دهندگان اولنچ اجازه داد تا نودهای اعتبارسنجی جدیدی را در زیرساخت ابری علی بابا راه‌اندازی کنند. توسعه‌دهندگانی که انتظار تقاضای منابع بالا در ساعات اوج مصرف را دارند، می‌توانند از منابع محاسباتی، ذخیره‌سازی و توزیع اضافی علی بابا کلود استفاده کنند.

علاقه به استفاده از هوش مصنوعی ادامه دارد

سرتیک در ابتدا خدمات حسابرسی قراردادهای هوشمند و حسابرسی بلاکچین لایه 1 را یکپارچه کرد و برنامه‌هایی را برای معرفی تست نفوذ و ابزار بررسی دقیق اسکای نت سرتیک اعلام کرد. کارآفرینان و سرمایه‌گذاران چینی علاوه بر ارائه مهارت‌های فنی برای برنامه‌های بلاکچین و وب 3، در هوش مصنوعی (AI) سرمایه‌گذاری می‌کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا