اخبار اتریوماخبار صرافی ها

رکورد بیشترین خروجی اتریوم از صرافی کوین بیس (Coinbase)

خروجی اتریوم، رکورد تاریخی بیش از ۱ میلیارد دلار را احتمالاً توسط نهنگ‌ها یا مؤسسات ناشناس ثبت کرد.

 

بزرگترین خروجی اتریوم در صرافی کوین بیس در سال با مجموع بیش از ۳۳۶ هزار اتریوم، به ارزش بیش از ۱ میلیارد دلار در ۱۲ ژوئن ثبت شد.

این پنجمین مورد در سال ۲۰۲۴ است که در آن بیش از ۱۵۰ هزار اتریوم در یک روز، از صرافی ارزهای دیجیتال خارج شده است. هنوز مشخص نیست که چه کسی پشت چنین انتقال گسترده‌ای است.

خروجی تاریخی ۱ میلیارد دلاری اتریوم در صرافی کوین بیس

بر اساس آخرین یافته‌های CryptoQuant، بزرگی این تراکنش‌ها از ۴۰۰ میلیون دلار تا ۱/۱ میلیارد دلار متغیر است که نشان می‌دهد بعید است تنها یک سرمایه‌گذار آنها را هدایت کرده باشد. در عوض، این حرکات احتمالاً توسط نهنگ‌ها یا نهادهای ناشناس سازماندهی می‌شوند.

تحلیلگر CryptoQuant فعالیت‌های مشابهی را در صرافی کوین بیس قبل از شروع معامله ETF بیت‌کوین ردیابی کرد. به این ترتیب، خروجی اتریوم به ارزش ۱/۱۷ میلیارد دلار در ۱۲ ژوئن ۲۰۲۴، می‌تواند تحت تأثیر نهنگ‌ها یا مؤسساتی باشد که پیش‌بینی می‌کنند قیمت اتریوم در کنار معرفی ETF‌ اسپات‌های اتریوم افزایش یابد.

با تأیید ETF اسپات اتریوم توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، محصولات سرمایه‌گذاری مبتنی بر اتریوم شاهد بازگشت قابل توجهی در هفته گذشته بودند و ۲۰۰ میلیون دلار ورودی جذب کردند. این دومین هفته جریان ورودی بود که ۱۰ هفته جریان خروجی را معکوس کرد.

این شرکت تحقیقاتی همچنین تأکید کرد که از آنجایی که ETFهای بیتکوین باعث افزایش بیش از ۶۰ درصدی قیمت بیتکوین شد، اتریوم نیز ممکن است افزایش مشابهی را تجربه کند. از این رو، K33 همچنین اضافه کرد که ETFهای اتریوم به‌طور احتمالی می‌توانند به آلتکوین کمک کنند تا از بزرگترین دارایی دیجیتال جهان پیشی بگیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا