اخبار اتریوم

احتمال سقوط ۳۰ درصدی اتریوم

تأیید ETF اسپات اتریوم می‌تواند باعث سقوط ۳۰ درصدی اتریوم شود.

 

احتمال سقوط ۳۰ درصدی اتریوم: اندرو کانگ معتقد است که ETF اتریوم سود محدودی برای این رمزارز ایجاد می‌کند، مگر اینکه بتواند مسیری مناسب برای بهبود اقتصاد خود ایجاد کند.

اندرو کانگ، مؤسس شرکت Mechanism Capital می‌گوید که اتریوم ممکن است پس از راه‌اندازی صندوق‌های قابل معامله در بورس اتر (ETF) به قیمت کمتر از ۲۴۰۰ دلار برسد.

اندرو کانگ در یک پست X گفت که برخلاف بیتکوین، اتریوم توجه کمتری از سوی نهادهای مالی جلب می‌کند، انگیزه‌های کمی برای تبدیل اسپات اتریوم به شکل ETF وجود دارد و جریان‌های نقدی شبکه نیز چندان چشمگیر نبوده‌اند.

جریان‌های محدود ETF اسپات اتریوم

کانگ اشاره کرد که تنها ۵ میلیارد دلار از وجوه جدید -به استثنای وجوه تبدیل شده از اسپات- در شش ماه اول به ETF اسپات بیتکوین سرازیر شد.

تعمیم این داده‌ها به اتریوم نشان می‌دهد که صندوق‌های ETF اتریوم می‌توانند ۸۴۰ میلیون دلار در همان بازه زمانی ورودی واقعی داشته باشند.

تحلیل تأیید ETF اسپات اتریوم
تحلیل تأیید ETF اسپات اتریوم – منبع: Andrew Kang

آینده اتریوم به‌عنوان یک ماشین جریان نقدی زمانی امیدوارکننده به نظر می‌رسید که کارمزدها توسط تأمین مالی غیرمتمرکز و NFT افزایش یافت. با این حال، این کار ادامه پیدا نکرده است.

کانگ اضافه کرد که حذف سهام از ETF اسپات اتریوم نیز ممکن است سرمایه‌گذاران را از تبدیل اسپات اتریوم خود به ETF باز دارد. او فکر می‌کند که نسبت قیمت بیتکوین و اتریوم می‌تواند از 0.054 در قیمت‌های فعلی به ۰/۰۳۵ در طی ۱۲ ماه آینده کاهش یابد. با این حال، کانگ فکر می‌کند که افزایش قیمت بیتکوین به ۱۰۰ هزار دلار طی شش تا نه ماه آینده می‌تواند اتریوم را به بالاترین میزان خود برساند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا