اخبار اتریوماخبار بیت کویناخبار تحلیلی

اتریوم یا بیتکوین؟ عملکرد کدام‌یک بهتر است؟

عملکرد اتریوم در مقایسه با عملکرد بیتکوین بهتر است.

 

اتریوم یا بیتکوین؟ عملکرد کدام‌یک بهتر است؟ گزارش‌ها نشان می‌دهد عملکرد اتریوم در مقایسه با عملکرد بیتکوین بسیار بهتر است. تصور می‌شود که این وضعیت به‌طور احتمالی باعث ایجاد یک فرآیند آلتکوینی شود.

پس از تأیید ETF اسپات اتریوم، افزایش قابل توجهی در قیمت اتریوم مشاهده شد. اتریوم و بیتکوین، امروز سطح ۰/۰۵۶ را نشان می‌دهند که یعنی افزایش قابل توجهی در عملکرد اتریوم رخ داده است.

از سوی دیگر، قیمت بیتکوین در حال حاضر یک حمایت قوی در سطح ۶۷ هزار دلار به دست آورده است اما کاهش احتمالی آن به سطح ۶۵ هزار دلار مورد بحث قرار گرفته است. در همین حال، اتریوم به دلیل افزایش فعالیت بازار، همچنان در سطح ۳۸۰۰ دلار به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

بررسی داده‌ها بعد از ۱۵ می، نشان می‌دهد که اتریوم ۳۰ درصد افزایش داشته است. نسبت قیمت اتریوم/بیتکوین، سطح ۰/۰۵۸۵۴ دلار را نشان می‌دهد که بالاترین سطح در دو هفته اخیر و نشان‌دهنده افزایش ۳۱ درصدی است.

آینده عملکرد اتریوم

علیرغم چشم‌انداز قوی بیتکوین در دو سال گذشته، نمودار ماهانه نسبت اتریوم/بیتکوین همچنان در یک کانال نزولی حرکت می‌کند که نشان‌دهنده روند صعودی اتریوم است.

میشائل ون دی پوپ، تحلیلگر بازار، اظهارات قابل توجهی ارائه داده است. این تحلیلگر به روند صعودی شاخص قدرت نسبی (RSI) نمودار هفتگی اتریوم/بیتکوین اشاره کرد که نشان‌دهنده یک روند معکوس است. وی همچنین خاطرنشان کرد: «در صورتی که نسبت مذکور بالای ۰/۰۵۱ باقی بماند، روند رو به رشد خواهد بود.»

از سوی دیگر، داده‌های Santiment نشان‌دهنده افزایش فعالیت اتریوم است. بر اساس داده‌های CryptoQuant، تعداد قراردادهای هوشمند منحصر به فرد در اتریوم از ۳۷۸۷۰ در ۲۰ می به ۳۸۰۶۶ در ۳۱ می افزایش یافته است که نشان‌دهنده افزایش علاقه کاربران به این ارز دیجیتال است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا