اخبار استخراجاخبار بین الملل

تصمیم جدید دویچه تلکام برای استخراج بیتکوین

دویچه تلکام قصد دارد استخراج بیتکوین را آغاز کند اما جزئیات فاش نشده است.

 

شرکت مخابراتی آلمانی دویچه تلکام، T-Mobile، قصد دارد بیتکوین استخراج کند. این تصمیم استراتژیک توسط Dirk Roder، رئیس زیرساخت و راه‌حل‌های Web3، در جریان رویداد بیتکوین پراگ در اروپا اعلام شد.

بر اساس یک کلیپ ویدئویی که توسط Daniel Sempere Pico، یکی از علاقه‌مندان به بیتکوین به اشتراک گذاشته شده است، رادر سیر تحول رویکرد دویچه تلکام به بیتکوین را روایت می‌کند. در حالی که در سال ۲۰۲۲، این پلتفرم بیتکوین را نادیده گرفت، در سال ۲۰۲۴، قصد دارد بیتکوین استخراج کند.

تصمیم T-Mobile برای شروع استخراج بیتکوین، نشان‌دهنده گسترش قابل توجه عملیات و خدمات ارزهای دیجیتال بود. همکاری این پلتفرم با پالیگان در سال ۲۰۲۳، این شرکت را به یک شرکت فعال در بخش Web3 تبدیل کرده است. این ادغام، دویچه تلکام را به یکی از تأیید‎کننده‌های شبکه اثبات سهام (PoS) پالیگان تبدیل کرد و کمک کرد تا از پتانسیل فناوری بلاکچین استفاده کند.

با این حال، رادر جزئیات زیادی در مورد برنامه‌های این شرکت ارائه نکرده است. تاریخ مورد انتظار برای شروع استخراج بیتکوین نیز هنوز فاش نشده است. تأثیر این توسعه بر روی پلتفرم باید در آینده دیده شود.

در همین حال، بیتکوین در مسیر منفی قرار دارد و در ۲۴ ساعت گذشته ۰/۱۷ درصد کاهش داشته است. بیتکوین که در حال حاضر با قیمت ۶۶۱۷۰ دلار معامله می‌شود، با وجود افزایش ۰/۴۸ درصدی در یک ماه، افت قابل توجه ۴/۴۹ درصدی را در یک هفته تجربه کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا