اخبار امنیتاخبار ایر دراپ

بایننس حساب‌های مربوط به ایردراپ Megadrop را مسدود کرد

بایننس تمام حساب‌های احراز هویت نشده را مسدود کرد.

 

کیف پول Web3 بایننس اخیراً اقدام مهمی را در برابر فعالیت‌های کلاهبرداری مربوط به ایردراپ Megadrop انجام داده است. در مجموع ۲۹۷ حساب اصلی به دلیل تکمیل نشدن پروسه احراز هویت، مسدود شدند.

۶۳۰ هزار ایردراپ تتر توقیف شد

یک کاربر با ۹۰۰۰ حساب احراز هویت شده، با استفاده از سیستم ایردراپ مقدار قابل توجهی پول جمع کرد. با این حال، اقدامات صرافی بایننس تضمین کرد که این مبلغ به‌دست‌آمده مسدود شده است. کاربرانی که به صورت حرفه‌ای به دنبال ایردراپ هستند—که به آنها Airdrop Hunter می‌گویند—معمولا از این روش استفاده می‌کنند و از طریق حساب‌های کاربری متعدد اقدام به دریافت توکن رایگان می‌کنند.

فعالیت‌های ایردراپ مگادراپ (Megadrop)

ایردراپ‌هایی مانند Megadrop روشی هستند که توسط پروژه‌های بلاکچین برای توزیع توکن‌ها به کاربران استفاده می‌شود. این توکن‌ها را می‌توان در اکوسیستم پروژه استفاده کرد یا در صرافی‌ها معامله کرد. ایردراپ‎ها معمولاً برای پاداش دادن به کاربران وفادار یا تبلیغ پروژه برای مخاطبان گسترده‌تر استفاده می‌شود. با این حال، فعالیت‌های کلاهبرداری مانند آنچه که برای صرافی بایننس رخ داد، هدف اصلی این پروژه‌ها را مخدوش می‌کند.

تصمیم بایننس برای مسدود کردن این حساب‌ها نشان‌دهنده یک موضع قوی در برابر فعالیت‌های کلاهبرداری است. بایننس با اقدام علیه کسانی که از سیستم سوءاستفاده می‌کنند، اطمینان حاصل کرده است که کاربران قانونی در معرض آسیب قرار نخواهند داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا