اخبار امنیت

هشدار تیم فلوکی اینو در مقابله با کلاهبرداری‌ها

با وجود نوسانات اخیر در بازار، تیم فلوکی اینو تأکید می‌کند که سرمایه‌گذاران باید در برابر توکن‌های تقلبی هوشیار باشند.

تیم فلوکی اینو با انتشار اطلاعیه‌ای در حساب X خود، از اعضای جامعه خود خواست تا در برابر توکن‌های جعلی که ممکن است به اشتباه با توکن اصلی FLOKI Coin ارتباط داده شوند، مراقب باشند. از زمان مشهور شدن یک توکن و تیم پشت آن، این امکان وجود دارد که تیم‌های دیگر پروژه‌های مشابه با اسامی نزدیک به اسم یک کوین دیگر را راه‌اندازی کنند که هدف آنها صرفا کلاهبرداری باشد. از جمله ربات پپه ماینر که در مقاله مفصلی درباره آن صحبت کردیم که احتمال می‌رود یک پروژه کلاهبرداری باشد.

این اقدام با هدف حفاظت از سرمایه‌گذاران در برابر کلاهبرداری‌های احتمالی صورت گرفته است. در حالی که اکوسیستم Floki Inu در حال گسترش است، تیم آن تلاش می‌کند تا با ارائه خدمات جدید و هشدارهای مربوط به ریسک‌های سرمایه‌گذاری، امنیت سرمایه‌گذاران را تضمین کند.

در کنار این اطلاع‌رسانی، پروژه و تیم فلوکی اینو در حال گسترش است. این تیم به دنبال توسعه کاربرد و دسترسی کاربران FLOKI Name Service را روی شبکه اصلی BNB Chain راه‌اندازی کرد. این سرویس به ایجاد اکستنشن والت فلوکی، مشابه Ethereum name service ENS کمک می‌کند.

فلوکی اینو که از نقشه راه ۲۰۲۴ خود در انتهای سه‌ماهه اول امسال رونمایی کرد،در حال حاضر مشغول کار روی اهداف جدیدش است. گام‌هایی در حال برداشته شدن است که کاربران بتوانند با استفاده از توکن فلوکی خساب‌های بانک‌های دیجیتالی رگوله شده ایجاد کنند.

در ماه ژانویه کمیسیون اوراق بهادار و فیوچرز هنگ‌کنگ (SFC) هشدارهایی درباره برنامه استیکینگ فلوکی اینو داد. این کمیسیون باور دارد که احتمال خطرات و زیان برای این برنامه‌های جدید ممکن است بین ۳۰ تا ۱۰۰ درصد باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا