اخبار امنیت

مارتین شکرلی توکن DJT را راه‌اندازی کرد

مارتین شکرلی اعلام کرد که پشت جریان توکن جدید DJT با مضمون ترامپ است.

 

مارتین شکرلی (Martin Shkreli) که به دلیل محکومیت قبلی خود در کلاهبرداری در اوراق بهادار شناخته می‌شود، طبق گزارش‌ها ادعا کرده است که توکن DJT را، که یک ارز کریپتو جدید با موضوع دونالد ترامپ است، او ایجاد کرده است. این افشاگری در حالی صورت می‌گیرد که ارتباط این توکن با کمپین ترامپ تأیید نشده است و گمانه‌زنی‌ها و جنجال‌های قابل توجهی را برانگیخته است.

شکرلی از طریق پلتفرم X دخالت خود را در توکن DJT مبتنی بر سولانا ابراز کرده است. این اعلامیه به دنبال جایزه سنگین ۱۵۰ هزار دلاری ارائه شده توسط Arkham، یک پلتفرم داده بلاکچین، برای شناسایی مبدع توکن ارائه شد، که بیشتر باعث ایجاد هرج و مرج شد. طی دو روز گذشته، این توکن شاهد افزایش چشمگیری در حجم معاملات بود.

با این حال، با واکنش بازار به عدم قطعیت و گذشته بحث‌برانگیز شکرلی، ارزش توکن طی ۲۴ ساعت ۵۶ درصد کاهش یافت. علیرغم ادعاهای وی در X، کمپین ترامپ هنوز این توکن را به‌طور رسمی تأیید نکرده است و تأثیر آتی DJT بر بازار را زیر سؤال می‌برد.

شکرلی، مدیرعامل سابق شرکت داروسازی تورینگ، پیش از این به علت ارسال گزارش‌های مالی جعلی به سرمایه‌گذاران و پنهان نگه‌داشتن زیان‌های هنگفت دو شرکت سرمایه‌گذاری تحت مدیریتش، در دادگاه نیویورک مجرم شناخته شد و به ۷ سال زندان محکوم شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا