اخبار تکنولوژی

همکاری هش‌نوت با Anchorage Digital

شرکت هش‌نوت و انکوریج دیجیتال تصمیم گرفته‌اند که جهت ارائه خدمات بهتر، با یکدیگر همکاری کنند.

 

هش‌نوت (Hashnote)، یک مدیر دارایی دیجیتال، تصمیم جدید خود را مبنی بر همکاری با شرکت Anchorage Digital برای ارائه بازده سرمایه‌گذاری مطمئن برای مشتریان سازمانی اعلام کرده است. این همکاری خدمات انکوریج را با استراتژی‌های مشتق هش‌نوت یکپارچه می‌کند.

روز دوشنبه، هش‌نوت اعلام کرد که این همکاری، خدمات نگهداری امن انکوریج دیجیتال را با استراتژی‌های مشتق پیشرفته هش‌نوت ادغام می‌کند و محیطی امن برای تولید بازده فراهم می‌کند. به گفته این شرکت، با حفظ دارایی‌ها در فضای امن انکوریج و استفاده از تخصص استراتژیک هش‌نوت، هدف این همکاری کاهش ریسک طرف مقابل به منظور ایجاد آرامش ذهن برای سرمایه‌گذاران نهادی است.

هش‌نوت، یک پلتفرم مدیریت دارایی، در ارائه راه حل‌های سرمایه‌گذاری دارایی دیجیتال در سطح سازمانی تخصص دارد. طیف وسیعی از گزینه‌های سرمایه‌گذاری را ارائه می دهد، از جمله مدیریت پول نقد از طریق محصولات دارای بهره، بازدهی ارز دیجیتال و استراتژی‌های پوشش ریسک و وجوه خرید توکن. این پلتفرم در کمیسیون معاملات آتی کالای ایالات متحده (CFTC) و مرجع پولی جزایر کیمن (CIMA) ثبت شده است.

Anchorage Digital، بانک فدرال ارز رمزنگاری شده در ایالات متحده، خدمات مالی دارایی دیجیتال یکپارچه و راه حل های زیرساختی را به‌طور خاص برای مؤسسات طراحی شده ارائه می دهد. خدمات انکوریج شامل نگهداری دارایی‌های دیجیتال، سهامداری، مشارکت حاکمیتی، تجارت 24 ساعته و اعطای وام است.

هش‌نوت در پلتفرم رسانه اجتماعی X عنوان کرد که این ابتکار با هدف پاسخگویی به خواسته‌های تجار، معامله‌گران و مؤسسات با گنجاندن Paypal USD (PYUSD) در USYC بازدهی هش‌نوت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا