اخبار تکنولوژی

نحوه اتصال همستر کامبت به تون والت

از این پس می‌توانید همستر کامبت را به والت خود متصل کنید.

 

بازی همستر کامبت که این روزها پرطرفدار شده، به تب جدید دنیای کریپتو تبدیل شده است. به دنبال این محبوبیت، ربات همستر کامبت در جدیدترین اعلامیه خود عنوان کرده که از هم‌اکنون می‌توانید آدرس تون والت خود را به آن اضافه کنید. این قابلیت جدید بازی همستر کامبت به این معناست که به زودی در لیست ایردراپ قرار خواهد گرفت.
در بات گیم همستر، اعلان جدیدی دیده می‌شود که از لیست شدن همستر کامبت در صرافی‌ها خبر می‌دهد و برای گرفتن ایردراپ، کافی است که تسک‌های توضیح داده شده را انجام دهید.
فراموش نکنید که مهم‌ترین ملاک برای دریافت این ایردراپ، میزان سود در هر ساعت (Profit per hour) است، نه میزان کوین‌هایی که جمع‌آوری کرده‌اید.
برای اتصال همستر کامبت به والت، راه‌های متفاوتی وجود دارد؛ برای مثال می‌توانید از والت درون‌برنامه تلگرام استفاده کنید، قابلیتی ساده که نیاز به دانلود برنامه‌های جانبی ندارد اما مطابق انتظار، قابلیت‌های کمتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
برای اتصال کافی است که روی گزینه Airdrop در گوشه پایین، سمت راست صفحه کلیک کنید. در صفحه جدید ممکن است با عبارت Coming Soon روبه‌رو شوید اما اصلا نگران نباشید! برنامه را ببندید و مراحل را از اول انجام دهید.
بعد از باز کردن تب Airdrop، لینک یک کانال تلگرام به شما نمایش داده می‌شود که باید در آن جوین شوید تا تیک تأیید برای شما نمایان شود.
در قدم بعد، روی گزینه Connect your TON wallet کلیک کنید. سپس می‌توانید هر یک از تون والت‌های موجود خود را انتخاب کنید.
بعد از باز شدن والت انتخابی، نرم‌افزار از شما تأییدیه (رمز عبور، اثر انگشت و …) می‌خواهد. بعد از تأیید هویت، همستر شما به سادگی به والتتان متصل می‌شود!
فراموش نکنید که بعد از لیست شدن ایردراپ، دیگر قادر به اتصال همستر کامبت به والت خود نخواهید بود، پس تا دیر نشده عجله کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا