اخبار تکنولوژی

اضافه شدن هوش مصنوعی به واتساپ بیزنس

متا ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی را به واتساپ بیزینس اضاف می‌کند.

 

متا اولین کمپین تبلیغاتی مبتنی بر هوش مصنوعی خود را برای مشاغلی که در واتساپ فعالیت می‌کنند، راه‌اندازی کرده است که یک نوآوری محسوب می‌شود. این اطلاعیه، تغییر بزرگی را در سیاست واتساپ نشان می‌دهد که همیشه بر حریم خصوصی کاربران خود متمرکز بوده و اجازه تبلیغات نمی‌دهد.

ابزارهای هوش مصنوعی هدف‌گذاری تبلیغات را بر اساس فعالیت کاربر افزایش می‌دهند.

ابزارهای هوش مصنوعی جدید برای بهبود هدف‌گذاری تبلیغات طراحی شده‌اند. به گفته Guilherme Horn، این موضوع برای کسب و کارها بسیار مهم است چرا که آنها برای این پیام‌ها هزینه می‌کنند.

متا یک چت بات هوش مصنوعی جدید توسعه داده است که به پاسخگویی به سؤالات مربوط به کسب و کار در برنامه کمک می‌کند تا درآمد بیشتری از واتساپ ایجاد کند.

به منظور حمایت بیشتر از کسب و کارها، واتساپ ویژگی Meta Verified را به برنامه تجاری خود اضافه می‌کند. این سرویس که در ابتدا در برزیل، کلمبیا، هند و اندونزی راه‌اندازی شد، مزایایی را برای مشاغل ثبت شده ارائه می‌دهد. متا همچنین اعلام کرد که برای شرکت‌هایی که اطلاعات خود را با متا تأیید می‌کنند، نشان Meta Verified به‌عنوان اثبات اصالت صادر می‌شود.

نشان Meta Verified دارای مزایایی مانند محافظت در برابر جعل هویت و پاسخ سریع‌تر خدمات مشتریان متا است. کسب‌وکارها همچنین می‌توانند از واتساپ در چندین دستگاه استفاده کنند، بنابراین کارمندان را قادر می‌سازد تا به‌طور مؤثر از هر مکانی به مشتریان خود رسیدگی کنند.

واتساپ همچنین در حال آزمایش ویژگی جدیدی است که به کاربران کمک می‌کند حتی با شرکت‌های بزرگ تعامل مؤثرتری داشته باشند. این ویژگی به مشتریان این امکان را می‌دهد تا در صورت داشتن هرگونه سؤال یا نیاز به اطلاعات دقیق‌تر، به راحتی از مکالمه متنی به تماس صوتی منتقل شوند.

این شرکت قصد دارد تا هر کسب‌وکاری را در اکوسیستم خود قادر سازد تا از این ویژگی‌های هوش مصنوعی برای بهبود عملیات و تجربیات مشتریان خود استفاده کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا