اخبار تکنولوژی

لانچ شدن بازی کارتی Paralle در Epic Games

استودیو Parallel قصد دارد بازی معروف کارتی خود را در Epic Games لانچ کند.

 

با تیمی مانند بلیزارد، اپیک گیمز، یوبی سافت، ریوت گیمز و استودیوی ایکس باکس، Parallel در مسیر ایجاد موجی جدید در دنیای بازی‌های کارتی است.

Parallel یک بازی رایگان کارتی دیجیتالی است که در یک جهان علمی تخیلی فریبنده روایت می‌شود، جایی که پنج تکامل موازی بشریت برای کنترل زمین در ۱۰ هزار سال آینده می جنگند.

چندین نکته وجود دارد که Parallel را از سایر بازی‌های کارتی جدا می‌کند، برای مثال بازی رایگان و کارت‌های بانکی برای انرژی بیشتر.

Parallel که در سال ۲۰۲۱ تأسیس شد، موفقیت زیادی را تجربه کرده است. علیرغم اینکه بازی کارتی آن در نسخه داده باز قرار دارد، این بازی تاکنون چندین جایزه به‌عنوان بهترین بازی سال را کسب کرده است. در کنار آن، چندین بازیکن حرفه‌ای به‌عنوان سفیر Parallel به استودیو ملحق شده‌اند و آن را بهترین بازی کارتی بعدی معرفی می‌کنند.

یکی از بنیانگذاران Parallel می‌گوید: «حضور در Epic نقطه عطفی در استراتژی توسعه جهانی ما است.»

درباره استودیو Parallel

استودیو Parallel یک شرکت بازی‌سازی انقلابی است که فرنچایز علمی تخیلی بعدی AAA را ایجاد می‌کند. پروژه‌های فعلی عبارتند از Parallel TCG که یک بازی کارتی علمی تخیلی است و Parallel Colony که یک بازی مبتنی بر هوش مصنوعی است که در آن از طریق گفتگو با آواتار خود بازی می‌کنید.

هدف Parallel ادامه یافتن زمینه‌های جدید و آوردن تجربیات شگفت‌انگیز به این IP جدید است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا