اخباراخبار آلت کوین هااخبار دیفای

راه‌اندازی مرحله آزمایشی رپد بیت کوین (WBTC) در کاردانو

به زودی شبکه کاردانو نیز از رپد بیت کوین استفاده خواهد کرد

 

پروژه AnetaBTC که قرار است رپد بیت کوین (WBTC) را به شبکه Cardano و Ergo بیاورد اعلام کرده که مرحله آزمایشی آن اکنون به راه افتاده است. در ماه ژانویه، AnetaBTC مرحله آزمایشی عمومی خود را برای بلاک چین ارگو (Ergo) به راه انداخت.

AnetaBTC می‌خواهد نقدینگی بیت‌کوین را به بلاک چین‌های Cardano و Ergo وارد کند تا در انفجار پیش‌بینی‌شده دیفای این بلاک‌چین‌های پیشرو کمک کند.

راه اندازی این شبکه آزمایشی یک نقطه عطف مهم برای راه اندازی پروتکل شبکه اصلی AnetaBTC در کاردانو است.

پروژه AnetaBTC به تلاش خود برای ایجاد زیرساخت‌های حیاتی برای اکوسیستم کاردانو ادامه می‌دهد و بخش کلیدی رویکرد آن نوشتن قراردادهای هوشمند است. این قرارداد هوشمند زمانی استفاده می‌شود که کاربر بخواهد cBTC  مینت کند و بیت کوین را به صندوق ذخیره میفرستد. پس از مینت کردن، کاربران می توانند از cBTC به عنوان یک دارایی با پشتوانه بیت کوین در شبکه کاردانو استفاده کنند.

پروتکل anetaBTC سه فاز دارد که شامل V1، V2 و V3 می‌شود. فاز V1 غیرمتمرکز نیست و توسط anetaBTC اداره می‌شود. فاز V1 شامل یک صندوق ذخیره است که BTC به آن فرستاده می‌شود و کد خارج از زنجیره طوری برنامه‌نویسی شده که اطلاعات مقدار BTC به همراه آدرس کاربر را ثبت و تایید می‌کند. زمانیکه وارد فاز V3 شود، این نسخه کاملاً غیرمتمرکز خواهد شد.

 

چه چیزی می‌تواند قیمت ADA را بالا ببرد؟

اکانت توییتری ADA whale که تمرکزش روی شبکه کاردانو است، بر این باور است که 3 مورد می‌تواند عامل بازار نزولی ADA در آینده باشد: دیفای (DeFi)، حاکمیت (Governance) و مقیاس‌پذیری (Scaling).

دیفای: کاردانو می‌تواند یکی از 10 بلاک چین برتر از نظر مقدار کل ارزش قفل شده (TVL) باشد.

حاکمیت: کاردانو می‌تواند بزرگترین و بیشترین سرمایه پشتیبانی را در میان سازمان‌های مستقل غیرمتمرکز (DAO) داشته باشد.

مقیاس‌پذیری: از پروتکل هایدرا (Hydra) که مخصوص کاردانو است، می‌تواند در اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز (DApps) استفاده شود.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا