اخبار بلاک‌چین

تحولی در چالش ذخیره‌سازی داده‌ها در صنعت بلاکچین با RKVST

ثبت اختراع RKVST برای حل چالش‌های ذخیره‌سازی و افزایش مقیاس‌پذیری در بلاک چین

 

افزایش حجم داده‌های تراکنش مشکلات ذخیره‌سازی قابل توجهی را ایجاد می‌کند. از این رو RKVST که به تازگی حق ثبت اختراع را ثبت کرده، این توانایی را دارد که صنعت بلاک چین را متحول کند. هدف RKVST افزایش مقیاس‌پذیری، عملکرد، در دسترس بودن و مقرون به صرفه بودن بلاک چین است.

در سال‌های اخیر، بلاک چین و فناوری دفتر کل توزیع شده (DLT) به بخش جدایی‌ناپذیر سیستم‌های ارتباطی آنلاین پیشرفته تبدیل شده‌اند. فراتر از ارزهای دیجیتال و NFT، ذخیره‌سازی، تبادل و محاسبه ایمن داده‌ها درون یک سیستم مسئولیت مشترک، پیامدهای گسترده‌ای دارد. مدیریت زنجیره تامین، تلاش‌های زیست‌محیطی، اجرای اجتماعی و حاکمیتی (ESG)، اینترنت اشیاء (IoT)، انطباق با مقررات و ممیزی تنها برخی از حوزه‌هایی هستند که این فناوری‌ها ممکن است در آن مفید واقع شوند.

حجم داده‌های ایجاد شده توسط بلاک چین‌ها با ثبت و ردیابی یک سری از تراکنش‌ها افزایش می‌یابد و فضای بیشتری برای ذخیره آنها نیاز است. از آنجایی که داده‌های ذخیره شده در یک بلاک چین را نمی‌توان بعداً تغییر داد، همیشه نیاز به نگهداری نسخه‌هایی از آن احساس می‌شود. این مشکلات موانعی را در زمینه کارایی، اثربخشی، مقیاس‌پذیری و عملکرد ایجاد می‌کنند.

جزئیات توسعه جدید بلاک چین با کمک RKVST

بهینه‌سازی ساختار داده‌های ذخیره‌سازی که به نام مخترعان آن، جان گیتر و منصور احمد رنجرز ثبت شده است، رویکرد جدیدی برای ذخیره‌سازی داده‌های زنجیره‌ای به شیوه‌ای انعطاف‌پذیر و بدون به خطر انداختن قابلیت تأیید end-to-end ارائه می‌دهد. افزایش هزینه‌های مدیریت داده‌ها یک مسئله اصلی است و این رویکرد خلاقانه به کاهش این نگرانی‌ها کمک می‌کند.

RKVST متعهد است که فناوری بلاک چین را برای کاربردهای تجاری در دنیای واقعی بهینه کند. در این میان، مدیریت زنجیره تامین هم احتمالاً از پلتفرم مبتنی بر بلاک چین RKVST سود زیادی خواهد برد چرا که امکان تأیید منشاء و اعتبار داده‌ها را فراهم می‌کند. 

گیتر در صحبت‌های خود تأکید کرد که چگونه اجرای فناوری ثبت اختراع، یکپارچگی داده‌های قابل حمل، شفافیت و اعتماد طولانی‌مدت را بدون افزایش هزینه‌های عملیاتی افزایش می‌دهد.

اگرچه رویکردهای فعلی سعی می‌کنند با استفاده از فشرده‌سازی بلوک و سایر استراتژی‌های صرفه‌جویی در فضا، مشکل ذخیره‌سازی بلاک چین را برطرف کنند، اما این راه‌حل‌ها موقت و غیرکارآمد هستند. مشکلات مربوط به ذخیره‌سازی مجدد ظاهر می‌شوند. از این رو، اختراع RKVST می‌تواند اثرات گسترده‌ای داشته باشد، مقیاس‌پذیری و کارایی را به طور چشمگیری بهبود بخشد و پذیرش عمومی فناوری بلاک چین را برای استفاده در برنامه‌های شرکتی تسریع ببخشد.

برای اطمینان از قابل اعتماد بودن اطلاعات به اشتراک گذاشته شده بین مشاغل، RKVST با هدف کنار گذاشتن رویه‌های پرزحمت، پرهزینه و مستعد خطا مرتبط با چنین فعالیت‌هایی ایجاد شد. از این رو، برای تایید سریع و ایمن مشروعیت دارایی‌های دیجیتال خود، می‌توانید از RKVST استفاده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا