اخبار آلت کوین ها

علاقه دوباره نهنگ‌ها به تون کوین (TON)

افزایش ۳۷۶ درصدی فعالیت نهنگ‌ها روی تون کوین (TON)

 

نهنگ‌ها دوباره به تون کوین (TON)، ارز دیجیتال متصل به پلتفرم محبوب تلگرام، علاقه‌ نشان دادند که باعث افزایش خیره‌کننده ۳۷۶ درصدی حجم تراکنش‌های عظیم شد. علیرغم کاهش قیمت اخیر تون کوین به ۶/۹۰ دلار، افزایش فعالیت نهنگ‌ها نشان‌دهنده اعتماد قوی بازار و پتانسیل بهبود این ارز دیجیتال، به ویژه پس از یک هفته روند نزولی است.

داده‌های آنچین ۱/۷۴ میلیون تراکنش تون کوین در ۲۴ ساعت گذشته را از سوی نهنگ‌ها نشان می‌دهد که مجموعاً به ۱۲/۴۲ میلیون دلار رسیده است. این فعالیت قابل توجه نهنگ‌ها درست پس از اوج‌گیری قیمت تون کوین در سطح ۸/۲۴ دلار در اوایل ژوئن اتفاق افتاد که نشان می‌دهد عوامل اصلی بازار احتمالا خودشان را برای یک رالی دیگر آماده می‌کنند.

شاخص MVRV نشان‌دهنده یک ارزش‌گذاری خنثی برای تون کوین است، به این معنی که این ارز نه بیش از حد و نه کم ارزش‌گذاری شده است. این تعادل می‌تواند پیش‌زمینه‌ای برای یک مرحله معاملاتی پایدار باشد که به دنبال آن ممکن است افزایش قیمت کوتاه‌مدتی به وجود بیاید زیرا بازار به تعادل می‌رسد. این فعالیت نشان‌دهنده پذیرش و خوش‌بینی روزافزون نسبت به تون کوین و به تبع آن، بازار ارز دیجیتال است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا