اخبار آلت کوین هااخبار تحلیلی

رشد ۲۸ درصدی نات کوین (Notcoin) در ۲۴ ساعت

نات کوین (NOT) در حال تجربه کردن حرکات صعودی است.

 

رشد ۲۸ درصدی  نات کوین (Notcoin) تنها در ۲۴ ساعت آن را به یکی از کوین های برتر در میان ۱۰۰ ارز دیجیتال پیشرو تبدیل کرد که در حال تجربه کردن حرکات صعودی است.

نات کوین (Notcoin) در ۲۴ ساعت گذشته ۲۸/۶ درصد افزایش یافته است و در زمان نگارش این خبر، با قیمت ۰/۰۱۱ دلار معامله می‌شود. مارکت کپ این دارایی در حال حاضر ۱/۲۳ میلیارد دلار است که آن را به هفتاد و دومین ارز دیجیتال بزرگ تبدیل می‌کند. حجم معاملات روزانه نات کوین (Notcoin) ۴ درصد کاهش یافت و به ۱/۱۴میلیارد دلار رسید.

چارت قیمت نات کوین (NOT)
چارت قیمت نات کوین (NOT) – منبع: Santiment

بر اساس داده‌های Santiment، شاخص قدرت نسبی (RSI) نات کوین (Notcoin) در حال حاضر روی عدد ۸۳ قرار دارد. این شاخص نشان می‌دهد که نات کوین (Notcoin) در این مرحله بیش از حد خریداری شده است. بر اساس گزارش crypto.news، تیم نات کوین ۸۰ میلیارد توکن را در ۱۶ می منتشر کرد.

پس از راه‌اندازی، نات کوین (Notcoin) در فهرست‌های موجود در صرافی‌های رمزارزی پیشرو قرار گرفت که به امنیت و اعتبار آن کمک کرد. با این حال، این وضعیت خنثی شد، زیرا دریافت‌کنندگان ایردراپ نات کوین به نقدینگی کافی دسترسی داشتند که باعث شد ۵۵ درصد از این توکن در مدت کوتاهی نقد شود.

در ۲۸ می، نات کوین (Notcoin) ۵۸ درصد افزایش قیمت پیدا کرد تا محدوده قیمت ۰/۰۱ دلار را مجدداً آزمایش کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا