اخبار آلت کوین ها

سرمایه‌گذاری شرکت‌های خطرپذیر در TON

شرکت‌های خطرپذیر که به اصطلاح آنها را VC می‌نامند، علاقه زیادی به شبکه تون (TON) نشان داده‌اند.

 

شرکت‌های خطرپذیر که به اصطلاح آنها را VC می‌نامند، علاقه زیادی به شبکه تون (TON) نشان داده‌اند. هفته گذشته، دریافتیم که پنترا کپیتال (Pantera Capital) در حال جمع‌آوری پول برای سرمایه‌گذاری دوباره روی  تون کوین (TON) است. پس از بررسی بیشتر، فهمیدیم که پنترا کپیتال تنها نیست. بیشترین دارایی شرکت Kingsway Capital نیز تا به امروز تون کوین است. به‌علاوه، شرکت‌های Ryze Labs و Animoca Brands نیز میزان سرمایه‌گذاری قابل توجهی در تون کوین انجام داده‌اند.

TON در حال حاضر حدود ۷/۶۵ دلار معامله می‌شود و نهمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار شده است. Siu، مدیرعامل Animoca گفت که این شرکت همچنین بزرگترین اعتباردهنده در شبکه باز یا بلاکچین تون است.

این سرمایه‌گذاران و شرکت‌های خطرپذیر عمدتاً به دلیل ادغام انحصاری بلاکچین تون با تلگرام که نزدیک به ۹۰۰ میلیون کاربر فعال دارد، به سمت توکن تون جذب می‌شوند.

Siu گفت که به‎عنوان یک توسعه‌دهنده و ناشر بازی، شرکت انیموکا ادغام بلاکچین تون با تلگرام را ابزاری برای ورود صدها میلیون کاربر به وب 3 می‌داند. برخی از بازی‌های اخیر مانند ناتکوین و همستر کامبت که بر روی بلاکچین تون ساخته شده‌ و در پلتفرم تلگرام عرضه شده‌اند، مورد استقبال زیادی قرار گرفته‌اند.

توکن تون با استفاده از پلتفرم تلگرام و حمایت سرمایه‌گذاران قابل توجه، به ارزش بازار ۱۸/۸ میلیارد دلاری رسیده است. با چنین ارزش‌گذاری بالایی برای یک اکوسیستم کاملاً نوپا، این توکن انتظارات زیادی برای برآورده کردن دارد.

بزرگترین خطرات احتمالی شبکه TON

موفقیت شبکه TON و توکن آن تا حد زیادی به تلگرام وابسته است. به گفته Siu، در حالی که پایگاه کاربران گسترده تلگرام به‌عنوان بزرگترین مزیت آن تلقی می‌شود، این وابستگی نیز خطراتی را به همراه دارد.

تلگرام متکی به این است که از طریق اپل و گوگل در اختیار کاربران قرار بگیرد. این احتمال وجود دارد که این غول‌های فناوری، ادغام تلگرام با شبکه TON را نپذیرند. علاوه بر این، وی اضافه کرد که خطر بررسی نظارتی روی شبکه TON وجود دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا