اخبار بیت کوین

نگاهی به عملکرد یک نهنگ بیتکوین که سود زیادی از BTC کسب کرد

یک نهنگ باهوش توانست سود زیادی از بیتکوین به دست آورد.

 

در این خبر درباره یک نهنگ بیتکوین صحبت خواهیم کرد که موفق شده سود چشمگیری کسب کند. برای آشنایی بیشتر با نهنگ‌ها و جزییات فعالیت‌های آنها مقاله نهنگ‌های کریپتو را مطالعه کنید.

سود عظیم نهنگ بیتکوین

ممکن است فکر کنید که «خب آنها نهنگ هستند و ما نمی‌توانیم مانند آنها رفتار کنیم» اما چیزی که در اینجا می‌خواهم بر آن تأکید کنم صبر یک نهنگ باهوش است، نهنگی که می‌داند چگونه در بازار دوام بیاورد. حرکت این نهنگ بیتکوین توسط پلتفرم Lookonchain به ما گزارش شده است.

بررسی عملکرد یک نهنگ باهوش توسط Lookonchain
بررسی عملکرد یک نهنگ باهوش توسط Lookonchain – منبع: پلتفرم X

این نهنگ بیتکوین چه کرد؟ در آخرین افت بازار، ۶۰۷۰ بیتکوین به ارزش ۳۹۵ میلیون دلار خریداری کرد اما آنچه حرکت این نهنگ را قابل توجه می‌کند فقط این عمل نیست. این نهنگ بیتکوین از بازار خرسی ۲۰۲۲ به خوبی استفاده کرد. ۴۱ هزار بیتکوین را با هزینه هر کدام فقط ۱۹ هزار دلار خریداری کرد. هزینه کل این بیتکوین‌ها معادل ۷۹۴ میلیون دلار بود.

استراتژی فروش نهنگ بیتکوین

از آنجایی که این نهنگ بیتکوین توانست بیتکوین را با قیمت خوبی خریداری کند، بعداً ۳۷ هزار BTC را با قیمت متوسط ​​۴۶۸۰۰ دلار در طول دوره‌های صعودی ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ فروخت. نهنگ از این فروش یک میلیارد و ۷۴۰ میلیون دلار درآمد داشت که سودی بیش از یک میلیارد دلار داشت

بیشتر فروش نهنگ زمانی رخ داد که قیمت‌ها در بالاترین حد خود بودند. فعالیت اخیر او نیز آخرین خرید بیتکوین در ۱ سال و نیم گذشته بوده است. همچنین می‌توانید خرید و فروش‌های قبلی نهنگ را در بلاکچین ردیابی کنید. آدرس نهنگ: 3G98jSULfhrES1J9HKfZdDjXx1sTNvHkhN.

در حال حاضر بیتکوین با قیمت ۶۴۰۴۰ دلار کاهش یافت که ضربه سختی برای آلتکوین‌ها بود. بیتکوین، پرچمدار ارزهای دیجیتال، در زمان نگارش این خبر ۶۵۶۵۵ دلار قیمت دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا