اخبار بیت کوین

نقص لوگوی بیت کوین پس از ۱۲ سال روی اثر هنری اصلی پیدا شد

در نگاهی جزئی‌تر به تصویر لوگوی بیت کوین، مشخص شده که روی لوگوی اصلی بیت‌کوین یک خط نارنجی کوچک روی پس‌زمینه سفید تایپوگرافی لوگو وجود دارد.

در حالی که ساتوشی ناکاموتو را به‌عنوان خالق ناشناس بیت‌کوین می‌شناسند، چیزی که اغلب از دید افراد پنهان می‌ماند، میزان مشارکت‌های فداکارانه اعضای جامعه  طرفداران بیت کوین، از جمله ماینرها، توسعه‌دهندگان، طراحان، صاحبان سرمایه و سرمایه‌گذاران است که به تحقق چشم‌انداز اصلی این صنعت کمک می‌کنند. با این حال، همین موضوع مهم در طراحی لوگوی بیت کوین، بیش از ۱۲ سال است که از چشم همه پنهان مانده است.

در ۱۲ نوامبر ۲۰۱۰، bitboy (یکی از اعضای bitcointalk.org) فایل‌های وکتور لوگوی بیت کوین را که به‌طور گسترده در سراسر جهان پذیرفته شده است، منتشر کرد. با نگاهی جزئی‌تر به تصویر لوگوی بیت کوین، می‌بینیم که روی لوگوی اصلی بیت‌کوین یک خط نارنجی کوچک، در پس‌زمینه سفید تایپوگرافی لوگو وجود دارد.

این اطلاعات ابتدا از طریق حساب توییتر _Bosch_@ فاش شد، که پس از حذف خط نارنجی و بهبود طراحی، لوگوی بیت کوین به روز شده را به اشتراک گذاشت. در تحقیقات بیشتر، حساب توییتری skyler_fs@ که یکی از اعضای جامعه طرفداران بیت کوین است، دریافت که یکی از انحناهای لوگوی ₿ صاف نیست.

تحقیقات کوین تلگراف در مورد ادعاهای فوق، نقص‌های موجود در وکتور اصلی بیت کوین را تأیید کرد. تصویر زیر دو قسمتی از لوگوی قبلی را نشان می‌دهد که نقص‌های طراحی لوگوی اولیه در آنها دیده می‌شود.

دو نقص در لوگوی بیت کوین پس از ۱۴ سال پیدا شد
دو نقص در لوگوی بیت کوین پس از ۱۴ سال پیدا شد – منبع: کوین تلگراف

این افشاگری بر نحوه عملکرد بیت کوین تأثیر نمی‌گذارد و اعضای جامعه بیت کوین هیچ‌گونه نگرانی در مورد این موضوع نشان نداده‌اند. حتی اگر کسی پس از رفع نواقص موجود، وکتورهای جدیدی ایجاد کند، جریان اصلی این صنعت این موضوع را نمی‌پذیرد، مگر اینکه جامعه بیت کوین تصمیم دیگری بگیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا