اخبار NFTاخبار بیت کوین

آیا پیش‌بینی تیم دراپر از بیتکوین ۲۵۰ هزار دلاری درست درمی‌آید؟

احتمال افزایش قیمت بیتکوین تا ۲۵۰ هزار دلار و پیش‌فروش موفقیت‌آمیز DigiToads

 

تحلیلگران بیتکوین (BTC) از پیش‌بینی‌های خود درباره بیتکوین ۲۵۰ هزار دلاری مطمئن هستند.

از زمان عرضه اولیه بیتکوین به عنوان ارز دیجیتال شماره یک در جهان، طیف گسترده‌ای از پیش‌بینی‌ها درمورد آینده قیمت این رمزارز و ارزش آن مطرح شده است. یکی از جدیدترین پیش‌بینی‌ها برای بیتکوین توسط تیم دراپر، سرمایه‌گذاری که به واسطه سرمایه‌گذاری در بیت کوین محبوب شد، انجام شد. تیم دراپر در ابتدا پیش‌بینی کرد که بیت کوین تا سال ۲۰۲۲ از مرز ۲۵۰ هزار دلار فراتر خواهد رفت.

اگرچه در سال ۲۰۲۳ به سر می‌بریم، دراپر در پیش‌بینی خود درمورد آینده قیمت بیت کوین ثابت‌قدم است. بسیاری از تحلیلگران کریپتو بر این باورند که بیت کوین می‌تواند بیش از ۲۵۰ هزار دلار رشد کند. دراپر معتقد است که به محض ثبات بازار، افزایش قیمت بیت کوین قریب‌الوقوع خواهد بود.

پیش‌فروش موفقیت‌آمیز DigiToads

موفقیت پیش‌فروش DigiToads آن را به یکی از پرطرفدارترین ارزهای دیجیتال تبدیل کرده است. علاقه‌مندان به کریپتو معتقدند که این ارز دیجیتال پس از راه‌اندازی می‌تواند ۱۰۰ برابر رشد کند و ارزش سبد سرمایه‌گذاران را افزایش دهد. پروژه کریپتو اخیراً مجموعه‌ای از NFTهای پرطرفدار را معرفی کرده است که به کاربران امکان می‌دهد از پلتفرم DigiToads کسب درآمد کنند تا سرمایه‌گذاران بیشتری را جذب کنند.

مجموعه NFT با وجود اینکه TOADS هنوز در پیش‌فروش است، رونمایی شد. این موضوع باعث می‌شود ارزش DigiToads در زمان راه‌اندازی ۱۰۰ برابر افزایش یابد. مجموعه NFT را می‌توان در OpenSea خریداری کرد. سرمایه‌گذارانی که این NFT‌های پرطرفدار را به دست می‌آورند می‌توانند در مسابقات سهامداری NFT در سایت DigiToads شرکت کنند.

DigiToads همچنین به سرمایه‌گذاران این امکان را می‌دهد که از اکوسیستم بازی وب3 خود لذت ببرند. کاربران می‌توانند شخصیت‌های دیجیتال منحصر به فرد پلتفرم را در برابر سایر بازیکنان جمع‌آوری کرده و مبارزه کنند. هر وزغ (Toad) دیجیتالی دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی است که می‌توان آن‌ها را تقویت کرد تا به بازیکنان شانس بیشتری برای برنده شدن و کسب پاداش بدهد. این امر باعث می‌شود که DigiToads تبدیل به بهترین رمزارز دیفای شود و شانس آن را برای افزایش ۱۰۰ برابری ارزش آن افزایش دهد.

یکی از عوامل اصلی محبوبیت DigiToads پیش‌فروش موفقیت‌آمیز آن است که از زمان راه‌اندازی آن بیش از ۶ میلیون دلار جمع‌آوری کرده است. این نهمین مرحله پیش‌فروش است و در ۱۵ آگوست ۲۰۲۳ به پایان می‌رسد. توکن TOADS به طور رسمی در ۲۱ آگوست راه‌اندازی می‌شود.

کاردانو استفاده از برنامه‌های غیرمتمرکز را افزایش می‌دهد

کاردانو همیشه کاربران خود را در اولویت قرار داده است، به خصوص در مورد امنیت و نرم‌افزار پردازش تراکنش سریع‌تر. کاردانو به عنوان یک پلتفرم پایدار با تمرکز بر مقیاس‌پذیری ساخته شد و اطمینان حاصل کرد که پهنای باند شبکه تراکنش‌ها را محدود نمی‌کند. ویژگی‌های آن استفاده از برنامه‌های غیرمتمرکز را بهبود بخشیده است.

کاردانو سخت تلاش کرده تا گسترش فناوری غیرمتمرکز را در سراسر جهان تسهیل کند. کمک‌های کاردانو به بازار کریپتو آن را به بخش ارزشمندی از سبد سرمایه‌گذاران تبدیل کرده است. این امر ارزش توکن ADA را بهبود بخشیده و پیش‌بینی می‌شود که ارزش آن می‌تواند به زودی ۱۰۰ برابر افزایش یابد.

آینده DigiToads

DigiToads ممکن است با ورود به بازار ۱۰۰ برابر رشد کند. احتمال رشد این ارز دیجیتال به دلیل ویژگی‌هایی مانند بازی P2E و بازی NFT است که در اکوسیستم DigiToads طراحی شده است. سرمایه‌گذاری روی TOADS در مراحل اولیه می‌تواند شانس کسب سود از طریق DigiToads را قبل از راه‌اندازی رسمی در ماه آگوست افزایش دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا