اخبار بیت کوین

چگونه ماینرهای بیتکوین قیمت بیت کوین را ثابت نگه می‌دارند؟

بیش از ۴۰۰۰ بیتکوین به ارزش حدود ۱۷۳ میلیون دلار بیتکوین استخراج شد.


شاخص بیت کوین ماینر رزرو (Bitcoin Miner Reserve) تغییر قابل توجهی داشت و خروج بیش از ۴۰۰۰ بیت کوین به ارزش حدود ۱۷۳ میلیون دلار توسط CryptoQuant گزارش شده است. این مبلغ بالاترین میزان خروج دارایی از ۱۶ می ۲۰۲۳ به حساب می‌آید.

بررسی AMBCrypto از Miner Reserve حاکی از کاهش ذخایر از حدود نوامبر ۲۰۲۳ بود. بیش از ۱۲۰۰ بیتکوین تا زمان انتشار این خبر، از صرافی‌ها خارج شدند که نشان‌دهنده خروج بیش از ۵۰۰۰ بیتکوین در سه روز گذشته است. 

با وجود استخراج اخیر، ارزش ذخایر در زمان انتشار این خبر بالای ۷۰ میلیارد دلار باقی ماند. به علاوه، بالاترین ارزش ذخایر از فوریه تا نوامبر ۲۰۲۳ حدود ۶۷ میلیارد دلار بوده است. به نظر می‌رسد که بازار به طور موثر بیتکوین را از ذخایر ماینرهای بیتکوین جذب کرده است و این کار را با حجم معاملات بیش از ۲۰ میلیارد دلار بین ۲۹ ژانویه تا زمان انتشار این خبر در ۱ فوریه انجام داد. 

مجموع فروش Miner Reserve بیش از ۱۷۳ میلیون دلار بود، اما تأثیر قابل توجهی بر روند قیمت بیتکوین نداشت. حجم ترید BTC تا زمان انتشار این خبر، حدود ۲۳ میلیارد دلار بود.

بررسی روند بیتکوین

تحلیل AMBCrypto از روند قیمت روزانه بیتکوین نشان می‌دهد که علیرغم کاهش اخیر، این ارز دیجیتال توانست بالای ناحیه قیمتی ۴۲۰۰۰ دلار باقی بماند. در زمان نگارش این خبر، بیتکوین حدود ۴۲۸۰۰ دلار معامله می‌شد که نشان‌دهنده کاهش کمتر از ۱ درصدی قیمت است. 

بیتکوین در روز بزرگ‌ترین جریان خروجی ماینر رزرو، شاهد افزایش بیش از ۳ درصدی بود و به ارزش بیش از ۴۳۰۰۰ دلار رسید. BTC از خط خنثی شاخص قدرت نسبی خود (RSI) صعود کرد و این موقعیت را تا به الان حفظ کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا