اخبار آلت کوین هااخبار اتریوم

جهش ۳۰۰ درصدی اولنچ در رقابت با اتریوم

جهش اولنچ و چشم‌انداز صعودی بازار در صورت احتمال راه‌اندازی ETF بیت کوین

 

یکی از تحلیلگرهای معروف دنیای کریپتو، با درنظر گرفتن بهبود وضعیت بازار، نسبت به روند تعدادی از دارایی‌های کریپتو ابراز امیدواری کرد.

مایکل ون دپوپ، تحلیلگر رمزارزها، به ۶۵۸۴۰۰ فالور خود در توییتر می‌گوید که ممکن است چندین دارایی دیجیتال در رادار او بین ۲۶ تا ۴۰۰ درصد افزایش قیمت داشته باشند.

ون دپوپ تحلیل‌های خود را با با اولنچ (AVAX) شروع کرد و گفت که این رقیب اتریوم (ETH) می‌تواند بین ۳۲۹٪ تا ۴۰۷٪ رشد داشته باشد و قبل از شروع اصلاح قیمت به بالاترین حد خود بین ۵۵ تا ۶۵ دلار برسد.

اولنچ در زمان نگارش این خبر با قیمت ۱۲/۸۱ دلار معامله می‌شود.

این تحلیلگر درباره بیت کوین (BTC) می‌گوید که اسن دارایی پرچمدار ارز دیجیتال می‌تواند قبل از اصلاح قیمت بین ۳۸ هزار تا ۴۲ هزار دلار افزایش قیمت را تجربه کند.

بیت کوین در زمان نگارش این خبر با قیمت ۲۹۹۸۹ دلار معامله می‌شود.

ون دپوپ درباره لایت کوین (LTC) و چین لینک (LINK) می‌گوید هدف قیمتی او برای پروتکل پرداخت همتا به همتا بین ۲۲۰ تا ۲۶۰ دلار است، در حالی که تارگت صعودی او برای شبکه غیرمتمرکز اوراکل بین ۱۸ تا ۲۲ دلار است.

لایت کوین در زمان نگارش این خبر با قیمت ۸۶/۹۶ دلار معامله می‌شود، در حالی که چین لینک با قیمت ۵/۸۶ دلار درحال نوسان است.

این تحلیلگر کریپتو می‌گوید که هدف قیمت اتریوم را در محدوده ۲۷۰۰ تا ۳۰۰۰ دلار قرار داده است، در حالی که کازماس (ATOM) ممکن است بین ۲۵ تا ۳۵ دلار افزایش پیدا کند.

اتریوم و کازماس هاب در زمان نگارش این خبر به ترتیب با قیمت ۱۸۸۱ دلار و ۹/۰۹ دلار معامله می‌شوند.

ون دپوپ همچنین به ۱۶۲۰۰۰ مشترک کانال یوتیوب خود گفت که اگر به صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین (ETF) چراغ سبز نشان بدهند، بازار کریپتو می‌تواند وارد یک روند صعودی شود و این روند می‌تواند بیش از یک سال ادامه پیدا کند.

در سال ۲۰۰۳، یک صندوق قابل معامله برای طلا راه‌اندازی شد که در نتیجه آن ارزش طلا ۵ برابر شد.

بنابراین، می‌توانیم نتیجه بگیریم که اگر قرار است ETF بیت کوین تایید شود، چرخه بزرگی در راه است که احتمالاً تا سال ۲۰۲۵ به اوج خود می‌رسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا