اخبار آلت کوین ها

آیا ربات‌های کریپتو بازار استیبل کوین‌ها را هدایت می‌کنند؟

آپدیت جدید از استیبل کوین ها: آیا ربات‌های کریپتو بازار ۱۶۱ میلیارد دلاری استیبل کوین‌ها را هدایت می‌کنند؟

 

استیبل کوین‌ها به عوامل اصلی در عرصه مالی تبدیل شده‌اند و مارکت کپ بالایی دارند که بیش از ۱۶۱ میلیارد دلار است، با حجم معاملات روزانه به طور متوسط حدود ۳۶ میلیارد دلار. با این حال داده‌های اخیر نشان می‌دهد که فعالیت ارگانیک پرداخت برای استیبل کوین‌ها هنوز در مراحل اولیه خود است.

از مجموع ۲/۲ تریلیون دلار تراکنش‌ استیبل کوین ثبت شده در ماه آوریل، تنها بخش کوچکی از آن، یعنی ۱۴۹ میلیارد دلار به طور مستقیم از فعالیت بازار حاصل شده است. با کمال تعجب، سهم بزرگتر یا سهم اصلی، یعنی ۲/۱ تریلیون دلار، توسط فرآیندهای خودکار مانند ربات‌های کریپتو و تریدرها در مقیاس بزرگ هدایت می‌شد.

استیبل کوین‌ها باعث پیشرفت فرآیند پذیرش کریپتو می‌شوند

استیبل کوین‌ها نقش مهمی در پیشبرد پذیرش دارایی‌های دیجیتال و اتصال سیستم‌های مالی سنتی با اقتصاد نوظهور Web3 دارند. سرمایه‌گذاران نهادی که توسط بخش پرداخت سود ۱۵۰ تریلیون دلاری جذب شده‌اند، نقش مهمی در رشد سریع صنعت استیبل کوین ایفا کرده‌اند.

در پشت صحنه، ردیابی تراکنش‌های استیبل کوین واقعی یک کار پیچیده است. این موضوع، شامل پرداخت‌های مضاعف می‌شود، جایی که یک تراکنش، مانند تبدیل USDC به PYUSD PayPal در پلتفرم‌هایی مانند یونی سوآپ، به اشتباه دو بار در مجموع حجم استیبل کوین محاسبه می‌شود.

تحلیل بازار استیبل کوین‌ها

در حال حاضر، تتر بر عرضه استیبل کوین‌ها مسلط است و حدود ۷۰ درصد از سهم بازار را در اختیار دارد. پس از آن، USDC سرکل که حدود ۲۲۵ را به خود اختصاص داده است و دای (DAI) با ۳٪ عقب است. لازم به ذکر است، PayPal USD با نماد PYUSD دارای ارزشی در حدود ۳۲۷ میلیون دلار است که حجم معاملات روزانه آن به طور متوسط ۷/۲ میلیون دلار است.

پیشرفت استیبل کوین‌ها باعث شده مکانیزم‌های مرسوم پرداخت‌های مرزی که توسط غول‌هایی مانند ویزا و مسترکارت تسلط یافته‌اند را متحول کند. علاوه بر این، ریپل لبز، پیشگام در حوزه وب3، قصد دارد استیبل کوین مبتنی بر فیات خود را در اواخر امسال معرفی کند که این امر به تغییر شکل بیشتر معاملات جهانی منجر می‌شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا