اخبار آلت کوین ها

فعالیت نهنگ ها این بار با جابجایی سولانا و متیک

صعود قیمت سولانا و متیک در نتیجه جابجایی‌های بزرگ نهنگ های بازار


نهنگ های بازار کریپتو این بار با جابجایی مقادیر زیادی از دو ارز دیجیتال سولانا و متیک باعث صعود قیمت آنها شده‌اند. 

با توجه به داده‌هایی که توسط Whale Alert منتشر شده است، یک کیف پول ناشناخته ۲۸۲,۶۹۵ توکن سولانا (SOL) را به یک آدرس دیگر در صرافی بایننس انتقال داد.

علاوه بر این، یک جابجایی عظیم دیگر نیز توجه تریدرها و سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرده که در آن مجموع ۴۷,۰۰۰,۰۰۰ توکن متیک (MATIC) به صرافی کوین‌بیس منتقل شده است.

به نظر می‌آید تراکنش‌های اخیر با افزایش اخیر قیمت متیک، توکن بومی شبکه پالیگان، مرتبط باشد. همانطور که در نمودار زیر می‌بینید، ارز دیجیتال متیک اکنون با قیمت ۰/۶۶ دلار معامله می‌شود و طی ۲۴ ساعت گذشته افزایش چشمگیر ۵/۲٪ و نسبت به هفته گذشته افزایش ۴/۴٪ داشته است.

عکس روند قیمت متیک
عکس روند قیمت متیک – منبع: Coinmarketcap

داده‌ها همچنین نشان می‌دهند که آدرس ناشناس «3ADzk5YDP9sgorvPSs9YPxigJiSqhgddpwHwwPwmEFib» طی مجموعه‌ای از تراکنش‌ها مجموعاً مقدار ۲۸۹۶۹۵ توکن سولانا به ارزش حدود ۱۲ هزار دلار را به صرافی بایننس منتقل کرده است. 

این جابجایی‌ها از سوی نهنگ های بازار با افزایش اخیر قیمت SOL رابطه تناتنگی داشته است. همانطور که در عکس زیر مشاهده می‌کنید، ارز دیجیتال سولانا در زمان نگارش این خبر با قیمت ۴۳/۳ دلار مبادله می‌شود و افزایش آن طی ۲۴ اخیر ۹/۳ درصد و طی هفته گذشته ۳۴/۵ درصد بوده است.

عکس روند قیمت سولانا
عکس روند قیمت سولانا – منبع: Coinmarketcap

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا