اخبار آلت کوین ها

۲۵ میلیارد کاردانو تنها در ۲۴ ساعت

افزایش فعالیت ADA به دلیل افزایش تعداد تراکنش‌های بزرگ: ۲۵ میلیارد کاردانو در مدت ۲۴ ساعت منتقل شد.

 

افزایش فعالیت ADA در ۲۴ ساعت، به دلیل افزایش تعداد تراکنش‌ها و انتقال ۲۵ میلیارد کاردانو تنها در یک روز. فعالیت مشاهده‌شده آنچین با حرکت قیمت ADA همخوانی دارد و نیازمند نگاهی عمیق‌تر به معیارهای آنچین و پیامدهای آن‌‌ها است.

با بررسی داده‌های آنچین، شاهد افزایش قابل‌توجهی در تعداد تراکنش‌های بزرگ هستیم که اغلب، بیانگر جابجایی‌های بزرگ در کیف پول، توسط مشتریان کلان یا عوامل نهادی بازار کریپتو است. چنین حرکاتی می‌تواند نشان‌دهنده آمادگی برای تحولات بازار (صعودی و نزولی) باشد. علاوه بر این، حجم معاملات بزرگ که اخیراً به ۲۷/۶۷ میلیارد ADA رسیده است، شدت این فعالیت را تقویت می‌کند.

نمودار حجم بالای تراکنش‌های کاردانو (ADA)
نمودار حجم بالای تراکنش‌های کاردانو (ADA) – منبع: IntTheBlock

به طور همزمان، نمودار قیمت ADA، یک سیر پرتنش را نشان می‌دهد. پس از یک دوره کاهش و با EMA پنجاه روزه که در حال حاضر حدود ۰/۵ دلار قیمت دارد، تلاش‌هایی برای بهبودی نشان می‌دهد، اما نمی‌تواند به یک پیشرفت واضح دست یابد.

با توجه به اینکه ADA در حال حاضر، درست زیر این سطح بحرانیِ EMA معامله می‌شود، تمرکز بر این است که شتاب لازم را برای پیشی گرفتن از آن به دست آورد. اگر ADA موفق شود، می‌تواند با مقاومت بعدی در حدود ۰/۵۵ دلار روبرو شود؛ صعودی که با افزایش فعالیت آنچین همخوانی دارد. در مقابل، اگر ADA نتواند از میانگین متحرک نمایی 50 (EMA) عبور کند، ممکن است شاهد تست مجدد سطح حمایت تقریبا ۰/۴۹ دلاری باشیم که می‌تواند به‌عنوان سکویی برای صعود عمل کند.

با توجه به پویایی فعلی، آینده ADA به فعالیت آنچین و افزایش فعالیت خرید در بازار بستگی دارد. به‌نظر می‌رسد هم‌اکنون، بازار در حال استراحت است. باید منتظر باشیم و ببینیم افت نقدینگی و نوسانات بازار در آخر هفته منجر به کاهش قابل توجه قیمت می‌شود یا خیر.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا