اخبار NFTاخبار صرافی ها

با استفاده از فن توکن (Fan Token) بایننس به تیم های ورزشی موردعلاقه خود نزدیک‌ تر می شوید

صرافی کریپتو بایننس آپدیت جدیدی را برای پلتفرم توکن هواداران خود راه‌اندازی کرده است.

شرکت‌کنندگان می‌توانند با استفاده از فن توکن (Fan Token) برای خوردن شام با بازیکن موردعلاقه‌شان یا تور استادیوم، امتیاز جمع‌آوری کنند.

صرافی کریپتو بایننس آپدیت جدیدی را برای پلتفرم توکن هواداران خود راه‌اندازی کرده است که تمرکز آن کمک به تیم‌های ورزشی با ارائه جوایز مختلف به دارندگان توکن است.

صرافی بایننس در اطلاعیه‌ای گفت که براساس این برنامه، به هوادارن تیم‌های ورزشی اجازه می‌دهد امتیاز جمع‌آوری کنند تا بتوانند آنها را با جوایزی مبادله کنند؛ از گرفتن بلیط بازی‌ها و دسترسی به جلسات نشست با بازیکنان گرفته تا دریافت کلیپ‌های ویدیویی از بازیکنان موردعلاقه‌شان و شام اختصاصی با ورزشکاران.

برنامه Fan from Binance Fan Token در دیدار و احوالپرسی با لوکا رومرو از لاتزیو (ایتالیا)
برنامه Fan from Binance Fan Token در دیدار و احوالپرسی با لوکا رومرو از لاتزیو (ایتالیا) – منبع: Binance

شرکت‌کنندگان می‌توانند با شرکت در فعالیت‌های مختلف فن توکن (Fan Token)، مانند شرکت در نظرسنجی امتیاز جمع‌آوری کنند. داشتن سطح مشارکت بالاتر به طرفداران اجازه می‌دهد تا به جوایز بهتری دسترسی داشته باشند.

لیزا هی، رئیس بخش NFT و Fan Token در بایننس می‌گوید که فن توکن‌ها آینده تعامل طرفداران هستند.

او اضافه کرد: «این برنامه می‌تواند هواداران را از طریق برنامه شام با بازیکنان مورد علاقه‌شان یا حتی بازدید از استادیوم، به تیم‌هایی که طرفدارهای هستند نزدیک کند. فن توکن‌ها (Fan Token) به طرفداران ورزش اجازه می‌دهد تا با امکان دسترسی به پیشنهادات انحصاری و نقش داشتن در تصمیمات تیمی باشگاه، فرصتی داشته باشند تا با تیم‌های ورزشی مورد علاقه‌شان ارتباط برقرار کنند.»

به گفته بایننس، این پلتفرم بسیار موفق بوده و به باشگاه‌های مختلفی مانند سانتوس اف سی، پورتو و لاتزیو کمک کرده تا با هزاران هوادار شرکت کننده در این پلتفرم تعامل داشته باشند.

بایننس همواره در تلاش بوده تا ورزش را با فضای وب 3 پیوند دهد. در ۲۳ ژوئن، این صرافی ارز دیجیتال با بازیکن مشهور فوتبال، کریستیانو رونالدو همکاری کرد تا به او کمک کند از طریق NFT با طرفداران خود ارتباط برقرار کند. دارندگان NFT فرصت‌های انحصاری برای ارتباط و تعامل با این ستاره فوتبال خواهند داشت.

در ۲۸ ژوئیه، بایننس بلافاصله پس از شکست ناشی از بلیط‌های تقلبی در لیگ قهرمانان اروپا، فروش بلیط NFT را راه‌اندازی کرد.

صرافی بایننس با باشگاه ورزشی لاتزیو همکاری کرد تا از بلیط‌های NFT برای مسابقات خانگی باشگاه در ورزشگاه المپیکو استفاده کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا