اخبار آلت کوین ها

نرخ توکن سوزی شیبا اینو با تثبیت قیمت SHIB به ۱۵۳۹٪ افزایش می‌یابد

افزایش نرخ توکن سوزی شیبا اینو خبرساز شد!

 

نرخ توکن سوزی شیبا اینو بهبود یافته است و در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱۵۰۰ درصد جهش کرده است در زمانی که قیمت SHIB در حال تثبیت است.

میزان نرخ توکن سوزی SHIB شیبا اینو ۱۵۳۹/۲۰ درصد افزایش یافته است و حدود ۱۸۴۹۹۰۵۳ توکن SHIB در ۲۴ ساعت گذشته در هر داده Shibburn سوزانده شده است.

نرخ توکن سوزی شیبا اینو و جلب توجه کاربران

به نظر می‌رسید شیبا اینو، به‌عنوان یکی از برجسته‌ترین میم کوین هایی که روی بلاکچین اتریوم فعال است، جهش فوق‌العاده‌ای را در میزان نرخ خود تجربه کرد. طبق داده‌های Shibburn، این عدد فراتر از انتظار بود و بیش از ۴۱۰/۷ تریلیون توکن SHIB را پشت سر گذاشت که اکنون از گردش خارج شده‌اند.

در نتیجه، این افزایش، SHIB را به کانون توجه سوق داد و توجه علاقه‌مندان و سرمایه‌گذاران رمزارز را که تحت تأثیر این جنبش قرار گرفتند، به خود جلب کرد. در نهایت، این افزایش نرخ بر اهمیت روزافزون شیبا اینو در میان پروتکل‌های دیگر و در اکوسیستم کریپتو تأکید دارد. محبوبیت فزاینده توکن SHIB تا حدودی به افزایش علاقه به این کوین نسبت داده می‌شود.

این اتفاق در حالی بوده که بازار کریپتو روی ETF‌های اسپات بیتکوین متمرکز شده بود که توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) تایید شد. در این میان،، توکن SHIB توانسته جایگاه مشخص خود را پیدا کند.

فعالیت و مشارکت اجتماعی شیبا اینو طبق معیارهای Shibarium در ماه‌های گذشته به میزان قابل توجهی رشد کرده است.

چارت نرخ توکن سوزی شیبا اینو
چارت نرخ توکن سوزی شیبا اینو – منبع: Shibburn.com

تنها چند روز پیش میزان نرخ توکن سوزی به رقم خیره‌کننده ۴۲۵۰/۹۱ درصد رسید. در آن زمان، جامعه از زمان عرضه اولیه توکن، ۴۱۰/۷۸ تریلیون SHIB را سوزاند. 

با توجه به سرعت بالای توکن سوزی، این پروتکل توانسته است به طور موثر بخش عظیمی از عرضه کل SHIB را حذف کند.

قبل از پروسه توکن سوزی، حداکثر عرضه توکن شیبا اینو ۹۹۹,۹۸۲,۳۸۶,۱۳۷,۰۰۰ بود. با تکمیل پروسه توکن سوزی ۴۱۰,۷۰۸,۰۴۹,۸۸۰,۵۴۰ اکوسیستم شیبا اینو اکنون تعداد ۵۸۱,۲۹۱,۵۴۵,۲۶۶,۵۹۴ توکن دارد. در همین حال، تنها ۵۸۱,۲۹۱,۵۴۵,۲۶۶,۵۹۴ توکن در گردش هستند و ۸,۰۰۰,۴۰۴,۸۵۲,۸۶۴ توکن روی پلتفرم غیرمتمرکز استیک شده است.

قیمت شیبا اینو طی ۲۴ ساعت گذشته رشد داشته است و در زمان نگارش این مطلب، این کوین ۰/۳۵ درصد رشد داشته و با قیمت ۰/۰۰۰۰۰۹۰۹۴ دلار معامله می‌شود. توکن شیبا اینو به طور قابل توجهی پس از هفته‌ها کاهش سرمایه در حال تثبیت است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا