اخبار استخراج

استخراج ۴ میلیارد USDT طی ۴ هفته توسط شرکت سازنده استیبل کوین تتر

شرکت صادر کننده استیبل کوین تتر مبلغ ۴ میلیارد USDT را طی ۴ هفته استخراج کرد.


صادر کننده اصلی استیبل کوین تتر روند استخراج توکن‌های جدید USDT را افزایش داد و در ماه گذشته ۴ میلیارد USDT استخراج کرد. 

بر اساس گزارش Whale Alert، ارائه دهنده داده‌های بلاک چین، صادر کننده استیبل کوین تتر، یک میلیارد تتر دیگر را در ۱۰ نوامبر روی شبکه بلاکچین Tron منتشر کرد. آخرین استخراج USDT تنها چند روز پس از ۹ نوامبر بود، زمانی که تتر یک میلیارد USDT دیگر روی اتریوم صادر کرد. این مبلغ جدای از ۲ میلیارد USDT بود که در دو بخش در بلاک چین Tron در ۳ و ۹ اکتبر صادر شد.

مدیر ارشد فناوری Tether و مدیرعامل جدید پائولو آردینو در مورد داده‌های Whale Alert در توییتر اظهار نظر کردند و گفتند که آخرین تراکنش یک میلیارد دلاری در شبکه ترون صرفاً پر کردن موجودی USDT بود. او گفت: «توجه داشته باشید که این معامله مجوز دارد اما هنوز صادر نشده است. در واقع این مبلغ به عنوان موجودی برای درخواست صدور دوره بعدی و سوآپ‌های زنجیره‌ای استفاده می‌شود.»

ناگفته نماند که USDT منتشر شده بخش عظیمی از کل USDT صادر شده را تشکیل می‌دهد. بر اساس داده‌های Whale Alert، تتر باید ۲۲.۷۵ میلیارد Whale Alert در سال ۲۰۲۳ می‌ساخت که ۱۳ میلیارد یا ۵۷ درصد آن روی شبکه ترون صادر شده بود. مبلغ باقیمانده ۹.۷۵ میلیارد دلار Whale Alert بود که روی شبکه بلاک چین اتریوم صادر شد. 

ارزش بازار تتر در سال گذشته. منبع: CoinGecko

شرکت استیبل کوین تتر در سال گذشته به طور فعال استیبل کوین‌های USDT جدید را استخراج کرد. طبق گفته Whale Alert، تتر در ماه مارس ۲۰۲۳ نُه میلیارد دلار USDT به علاوه ۳ میلیارد کوین در ماه قبل صادر کرد. به علاوه، ناشر استیبل کوین در اواسط تابستان ۳.۷۵ میلیارد USDT را بین ۱۲ ژوئن تا ۱۲ جولای عرضه کرد. 

البته در این میان بسیاری از کوین‌ها نیز سوزانده شد. برای مثال تتر ۱.۲ میلیارد USDT را در ۲۲ آگوست در بلاکچین Tron سوزاند. طبق گفته Whale Alert، قبل از آن نیز این شرکت در ماه ژوئن ۳.۱ میلیارد Tron USDT و ۲ میلیارد USDT اتریوم در فوریه را از دست داد.

در بحبوحه تمام این اتفاقات یکی از علاقمندان به ارزهای دیجیتال در توییتر نظر خود را به اشتراک گذاشت. وی با توجه به تعطیلی بانک‌هایی مانند Silicon Valley Bank، Silvergate و Signature Bank در ماه مارس ۲۰۲۳ گفت: «آخرین باری که در یک هفته به این میزان تتر چاپ شد یک بانک به طور کامل از بین رفت و منفجر شد.»

پس از انفجار بانک برخی از ناظران این صنعت ادعا کردند که ارتباطی بین Tether و Signature وجود دارد. هرچند تتر چنین اتهامی را رد کرد و به صراحت گفت که هیچ ارتباطی با Silvergate، Silicon Valley Bank و Signature Bank نداشت.

البته تتر صرفاً در این شبکه فعالیت نمی‌کند و قصد دارد برای ۵ پروژه جدید در سال ۲۰۲۴ اقدام کند. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا