اخبار بیت کویناخبار تحلیلی

هشدار تحلیلگر کریپتو: منتظر سقوط بیتکوین باشید

هشدار تحلیلگر بازار کریپتو رکت کپیتال درباره سقوط بیتکوین

 

تحلیلگر باتجربه رمزارز رکت کپیتال در آخرین تحلیل خود انتظاراتش را در مورد پادشاه رمزارزها، بیتکوین (BTC) در حالی که در مورد آینده بزرگ‌ترین میم کوین، یعنی دوج کوین اظهار نظر می‌کند، به اشتراک گذاشت.

ارزیابی آینده بیتکوین 

تحلیلگرمعروف دنیای رمزارزها که با نام کاربری رکت کپیتال شناخته می‌شود٬ اعلام کرد که قصد دارد در فرآیند آماده‌سازی برای رویداد هاوینگ بیتکوین، میانگین هزینه دلار را به بیت کوین برساند. این تحلیلگر اظهار داشت: «برنامه من این است که استراتژی DCA یا میانگین هزینه دلار را برای باقیمانده دوره پیش از رویداد هاوینگ، به عنوان آماده‌سازی برای افزایش پارابولیک که پس از رویداد هاوینگ رخ می‌دهد٬ اجرا کنم.»

چارت مربوط به تحلیل رکت کپیتال از بیت کوین
چارت مربوط به تحلیل رکت کپیتال از بیت کوین – منبع: TradingView

رویداد هاوینگ بیت کوین یک رویداد برنامه‌ریزی‌شده است که هر چهار سال یکبار اتفاق می‌افتد و پاداش بیت کوین به ازای هر بلوک را که استخراج‌کنندگان جدید دریافت می‌کنند تا ۵۰ درصد کاهش می‌دهد. همین امر بیتکوین را در طول زمان کمیاب‌تر و ارزشمندتر می‌کند. پیش‌بینی می‌شود رویداد بعدی هاوینگ در آوریل ۲۰۲۴ برگزار شود.

استراتژی DCA یا میانگین هزینه دلار نوعی از استراتژی برای سرمایه‌گذاری مبلغ مشخصی از دارایی در باز‌های زمانی مشخص٬ فارغ از ارزش آن دارایی‌هاست. این امر به سرمایه‌گذاران کمک می‌کند تا ریسک‌های خود را کاهش دهند و میانگین هزینه‌های خود را در طول زمان کاهش دهند.

رکت کپیتال که نمودار کندل استیک بیت کوین را نیز تحلیل کرد، اظهار داشت: «بیتکوین وارد کندل سوم شد. ما در مقطع کندل چهارم و اول پاداش دریافت خواهیم کرد.»

چارت مربوط به تحلیل رکت کپیتال از روند قیمت بیتکوین
چارت مربوط به تحلیل رکت کپیتال از روند قیمت بیتکوین – منبع: TradingView

نمودار کندل استیک نوعی نمودار مالی است که برای توصیف حرکت قیمت اوراق بهادار، مشتقه یا ارز استفاده می‌شود. هر کندل نشان‌دهنده چهار اطلاعات مهم برای آن دوره است: باز، بسته، بالا و پایین.

تثبیت دوج کوین

رکت کپیتال که دوج کوین را در دسته‌بندی آلت کوین‌ها مورد بررسی قرار داد، اظهار داشت که علیرغم حرکت نزولی اخیر بزرگترین میم کوین، هنوز هم می‌توان انتظار داشت که یک شکست صعودی داشته باشد. او گفت:

«در صورتی که دوج کوین همچنان پایین کانال را به عنوان منطقه پشتیبانی حفظ کند، این شکست صعودی می‌تواند بسیار اثرگذار باشد و می‌تواند به روند قیمت اجازه دهد تا به مرور زمان به بالای کانال بازگردد.»

از دیدگاه کلان، دوج کوین تا اعلام بعدی در این کانال تثبیت خواهد شد.

چارت مربوط به تحلیل رکت کپیتال از روند قیمت دوج کوین
چارت مربوط به تحلیل رکت کپیتال از روند قیمت دوج کوین – منبع: TradingView

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا