اخبار قانون‌گذاری

پیش‌بینی روند بیتکوین با پیروزی گری اسکیل بر SEC

پیروزی گری اسکیل بر SEC چه معنایی برای آینده ETF بیتکوین دارد؟

 

پیروزی گری اسکیل بر SEC چه معنایی برای آینده ETF بیتکوین دارد؟

جامعه کریپتو مطمئناً پس از پیروزی گری اسکیل بر SEC به روند بیتکوین خوش‌بین است. حکم دادگاه مبنی بر اینکه کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا با مسدود کردن تبدیل صندوق گری اسکیل بیت کوین تراست گری به صندوق ETF از اختیارات خود فراتر رفته است، به عنوان یک گام بزرگ رو به جلو برای مشروعیت بخشیدن به ارزهای دیجیتال تلقی می‌شود.

آیا SEC درخواست تجدید نظر خواهد کرد؟

هنوز خیلی زود است که بگوییم تاییدیه ETF از سوی این کمیسیون تا چه اندازه نزدیک است. آژانس ۴۵ روز فرصت دارد تا تصمیم دادگاه را بررسی کند و در مورد درخواست تجدید نظر تصمیم بگیرد. در صورتی که کمیسیون بورس و اوراق بهادار درخواست تجدید نظر نکند، باید در تصمیم خود در مورد صندوق گری اسکیل بیتکوین تراست تجدید نظر کند. با این حال، حتی اگر کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا درخواست تجدید نظر نکند، ممکن است همچنان بتواند درخواست ETF را رد کند.

وقتی کمیسیون بورس و اوراق بهادار ETF بیت کوین را تایید می‌کند چه اتفاقی می‌افتد؟

SEC به دلیل نگرانی‌ها در رابطه با دستکاری بازار و حمایت از سرمایه‌گذاران، تمایلی به تایید ETF بیت کوین اسپات نشان نداده است. با این حال، پیروزی گری اسکیل می‌تواند بر آژانس فشار بیاورد تا در موضع خود تجدید نظر کند. در صورتی که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ETF بیتکوین را تایید کند، یک پیروزی بزرگ برای جامعه کریپتو خواهد بود و می‌تواند به افزایش قیمت بیت کوین کمک کند.

لازم به ذکر است که عواملی وجود دارد که می‌توانند بر تصمیم کمیسیون در مورد ETF بیت کوین اسپات تأثیر بگذارد؛ از جمله: نتیجه درخواست تجدیدنظر SEC از حکم گری اسکیل، میزان دستکاری در بازار بیت کوین، سطح حمایت از سرمایه‌گذاران در بازار بیت کوین، تمایل عموم برای سرمایه‌گذاری در بیت کوین، دیدگاه‌های رئیس جدید SEC، گری گنسلر، که رئیس سابق کمیسیون معاملات آتی کالا است.

نمی توان با اطمینان گفت که SEC چه تصمیمی خواهد گرفت، اما پیروزی گری اسکیل مطمئناً احتمال تایید ETF بیتکوین اسپات را در آینده بیشتر کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا