اخبار بیت کویناخبار تحلیلی

تحلیل تکنیکال بیت کوین: با بیتکوین ۲۰۰ هزار دلاری چقدر فاصله داریم؟

آیا بیت کوین به زودی به بالاترین حد خود می‌رسد؟

 

براساس تحلیل تکنیکال بیت کوین که اخیرا انجام شده، قیمت بیتکوین ممکن است در تابستان سال ۲۰۲۵ به ۲۰۰ هزار دلار برسد. اما برخی از معیارهای فعلی همچنان نزولی به نظر می‌رسند.

تحلیل تکنیکال قیمت بیتکوین در ۷ روز گذشته به ما می‌گوید که قیمت این رمزارز نزدیک به ۳ درصد کاهش یافته است.

بیت کوین برای طولانی‌ترین دوره در بازار نزولی بوده است که ممکن است باعث ناآرامی در بین سرمایه‌گذاران شود. با این حال، تاریخ باید در نظر گرفته شود و سرمایه‌گذاران باید صبور باشند تا در روزهای آینده از سود بهره‌مند شوند.

در واقع، داده‌های جدید نشان می‌دهد که قیمت پادشاه کریپتوها تا سال ۲۰۲۵ حتی می‌تواند به بیش از ۲۰۰ هزار دلار برسد.

تحلیل تکنیکال: آیا بیت کوین به زودی به بالاترین حد خود می‌رسد؟

اگرچه بیت کوین توانسته برای مدتی طولانی جایگاه خود را بالای سطح ۲۷ هزار دلار حفظ کند، اما نوسانات قیمت آن به لطف بازار نزولی همچنان پایین مانده است.

با توجه به داده‌های کوین مارکت کپ، قیمت بیت کوین در هفته گذشته نزدیک به ۳ درصد کاهش یافت. در زمان نگارش این خبر، با قیمت ۲۷۵۰۰/۸۴ دلار با ارزش بازار بیش از ۵۳۶ میلیارد دلار معامله می‌شود.

با این حال، در پست اخیر ست، کاربر محبوب پلتفرم X (توئیتر سابق) که تحلیل‌های رمزارزها را در حساب کاربری خود منتشر می‌کند، نشان داد که قیمت بیت کوین می‌تواند سر به فلک بکشد.

این تحلیل از اندیکاتور فراکتال بازار گاوی ۲۰۱۵ بدون در نظر گرفتن نظریه قوی سیاه استفاده کرد. با استفاده از اندیکاتور سایکل بیت کوین، می‌توان بالاترین و پایین‌ترین حد قیمت را به وضوح مشاهده کرد.

با رسم یک سطح مقاومت در همان چارت نشان می‌دهد که قیمت بیت کوین می‌تواند در تابستان ۲۰۲۵ به ۲۰۰هزار تا ۲۵۰ هزار برسد که بلندپروازانه به نظر می‌رسد.

رشد قیمت بیت کوین همچنین می‌تواند با رویداد هاوینگ بیت کوین در سال ۲۰۲۴ تقویت شود، چرا که تاریخچه روند قیمت بیت کوین نشان از افزایش قیمت عمده دارد. شاید هم براساس گفته‌‌های CryptoCon پیش از این وارد یک بازار صعودی شده باشیم.

آیا ما واقعاً در بازار صعودی بیت کوین هستیم؟

نگاهی دقیق‌تر به معیارهای بیت کوین نشان داد که این کوین در زمان انتشار این خبر تحت فشار فروش نبود. از داده‌های CryptoQuant مشهود است که سپرده‌های خالص بیت‌کوین در صرافی‌ها در مقایسه با میانگین هفت روز گذشته پایین بوده است.

CDD باینری آن سبز بود، به این معنی که حرکات دارندگان بلندمدت در هفت روز گذشته کمتر بوده است. با این حال، همانطور که در تصویر پایین هم مشخص شده، اندیکاتور aSORP قرمز بود، به این معنی که سرمایه‌گذاران بیشتری بیت کوین را با سود می‌فروشند و به بالا بودن بازار اشاره دارد.

اندیکاتور CDD باینری و aSORP بیت کوین
اندیکاتور CDD باینری و aSORP بیت کوین – منبع: CryptoQuant

خبر خوب این بود که در حالی که قیمت بیت کوین اخیراً افزایش یافته بود، با افزایش بهره باز آن همراه بود. به طور کلی، زمانی که بهره باز همراه با قیمت افزایش می‌یابد، منجر به ادامه همان روند می‌شود و در نتیجه شانس افزایش قیمت را بالا می‌برد.

سود باز در قراردادهای فیوچرز بیت کوین
سود باز در قراردادهای فیوچرز بیت کوین – منبع: Coinglass

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا