اخبار بیت کویناخبار قانون‌گذاری

بلک راک، جی پی مورگان و جین استریت را به عنوان شرکت کنندگان مجاز در SEC معرفی کرد

اصلاحیه بلک راک و تایید مجوز برای شرکت JP Morgan و Jane Street در SEC

 

بلک راک پرونده صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین (ETF) خود را اصلاح کرد و پذیرش حضور شرکت JP Morgan Securities و Jane Street را به عنوان شرکت‌کنندگان مجاز در دستور کار قرار داد. به نظر می‌رسد این آخرین مرحله در فرایند درخواست برای محصول مورد نظر پس از بررسی‌ها و اصلاحات مختلف است.

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده مهلتی را برای متقاضیان در نظر دارد تا در پرونده‌های خود اصلاحات لازم را انجام دهند. از طرفی، والکیر، مدیر صندوق نیز شرکت بازرگانی جین استریت را به عنوان یکی از شرکت‌کنندگان مجاز خود معرفی کرده بود.

بلک راک بزرگترین مدیر صندوق در جهان در ماه ژوئن برای راه‌اندازی یک ETF بیت کوین به SEC درخواست داد و این اتفاق منجر به افزایش قیمت بیت کوین شد. تحلیلگران بر این باورند که علاقه مدیر صندوق و سایر شرکت‌های برجسته وال استریت به این معنی است که SEC پس از ۱۰ سال رد درخواست‌ها، سرانجام ETF بیت کوین را تایید می‌کند.

طنز ماجرا اینجاست که پرونده نامگذاری بانک JP Morgan به عنوان شرکت‌کننده مجاز توسط ناظران صنعت تایید شد زیرا مدیرعامل بانک، جیمی دیمون، قبلاً بارها با بیت کوین مخالفت کرده بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا