اخبار آلت کوین هااخبار بلاک‌چیناخبار تحلیلی

دو آلت کوین پیشنهادی برای سبد خرید شما در ماه‌های آینده

روند بیت کوین (BTC) چگونه ادامه پیدا می‌کند؟

دو آلت کوین اتریوم (ETH) و چین لینک (LINK) برای یک روند صعودی چند ماهه آماده می‌شوند در حالی که نبرد بیت کوین با ۲۰۰ DMA (میانگین متحرک جابجاشده ۲۰۰ روزه) ادامه دارد.

در هفته گذشته، بازار ارزهای دیجیتال شاهد یک بازگشت قوی بوده و بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار به ثروت سرمایه‌گذاران اضافه کرده است. بیت کوین (BTC) با افزایش بیش از ۱۳ درصدی در نمودار هفتگی با آلت کوین‌هایی که پشتیبانی قوی ارائه می‌دهند، پیشتاز روند صعودی بازار بوده است.

وضعیت اقتصاد کلان در هفته‌های اخیر سرمایه‌گذاران را در مورد روند بازار سردرگم کرده است. با این حال، طبق داده‌های نمودارهای تکنیکال، به نظر می‌رسد که دو آلت کوین آماده به دست آوردن سودهای قوی در آینده هستند.

اواخر هفته گذشته، قیمت اتر (ETH) حرکتی قوی به بالای رقم ۱۷۰۰ دلار نشان داد و داده‌های بلاکچین این رمزارز نشان می‌دهد که کوسه‌ها و نهنگ‌ها در حال خرید و جمع‌آوری این رمزارز هستند. در زمان انتشار این خبر، اتریوم با قیمت ۱۷۰۴ دلار معامله می‌شود که بالاتر از سطح حمایتی است. 

تحلیلگر محبوب رمزارز Rekt Capital خاطرنشان کرد که با حرکت اخیر، اتر (ETH) یک شکست چند ماهه را تجربه کرده است. با پایان یافتن روند نزولی چند ماهه، اتر (ETH) احتمالاً روند صعودی چند ماهه خود را از سر می‌گیرد.

آلتکوین دیگری که اخیراً حرکت‌های قدرتمندی را نشان می‌دهد، چِین لینک با نماد (LINK) است. در هفته گذشته، قیمت چِین لینک (LINK) بیش از ۱۷ درصد افزایش یافته است که نشان دهنده قدرت این رمزارز است. 

یکی از تریدرهای محبوب رمزارز، مایکل ون د پوپ اینگونه نوشته است: «این فرصتی است که ممکن است دیگر تکرار نشود. با کمی شکست در روند این رمزارز، در صورتی که یک تست مجدد قیمت در حدود ۷/۸۰ دلار را تجربه کنیم، قبل از ادامه حرکت به سمت قیمت ۱۵ تا ۲۰ دلار، احتمالاً سطح مقاومتی در حدود ۸/۵ تا ۹ دلار را تجربه می‌کنیم.

با درنظر گرفتن وضعیت این دو آلت کوین، بیت کوین چه جایگاهی پیدا می‌کند؟

بیت کوین، بزرگترین ارز دیجیتال جهان، همچنان به سودهای هفتگی خود ادامه می‌دهد. با این حال، نزدیک شدن به سطح قیمت بالای ۲۵ هزار دلار می‌تواند این رمزارز را برای حرکت صعودی بعدی آماده کند. در زمان انتشار این خبر، بیت کوین با ارزش بازار ۴۷۹ میلیارد دلار با قیمت ۲۴۸۳۱/۶۶ دلار معامله می‌شود.

بنابراین، کمی بالاتر از میانگین متحرک ۲۰۰ روزه ۲۴۷۷۴ دلاری خود است. اگر بیت کوین موفق شود یک قیمت هفتگی بالاتر از این را رقم بزند، روند صعودی ادامه پیدا می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا