اخبار بیت کوین

چه آینده‌ای در انتظار ارزهای دیجیتال است؟

آینده ارزهای دیجیتال و پیش‌بینی‌ها برای روند قیمت بیتکوین با آغاز سال ۲۰۲۴

 

سال ۲۰۲۳ یک دوره طاقت‌فرسا و پر از فراز و نشیب برای ارزهای دیجیتال بود اما هرچه که باشد سال ۲۰۲۲ از نظر شدت نوسانات و دوره‌های صعود و نزولی ترسناک‌تر بود. در این خبر بررسی می‌کنیم که آینده ارزهای دیجیتال چگونه پیش می‌رود؟

در سال ۲۰۲۳ قیمت آلتکوین‌ها به پایین‌ترین سطح خود رسید اما شدت سقوط قیمت آلت کوین‌های FTX، LUNA و 3AC بسیار بیشتر بود.

آینده ارزهای دیجیتال چگونه پیش می‌رود؟ پیش‌بینی قیمت بیتکوین

ارزهای دیجیتال در طول بازار نزولی هرج و مرج زیادی به چشم دیدند و تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که این بازار به صورت تدریجی بهبود پیدا کند. در این میان، Crypto Chase یک روند نزولی را برای بیت کوین پیش‌بینی کرد و معتقد است که قیمت این ارز دیجیتال طی چند ساعت تا چند روز به ۴۰۵۰۰ دلار کاهش خواهد. 

هرچند پیش‌بینی نزولی با تصویب اسپات ETF بیتکوین و حرکت این رمزارز به سوی تارگت قیمت ۴۶ هزار دلار در یک دوره دو هفته‌ای معکوس می‌شود. 

از طرفی WhalePanda پیش‌بینی می‌کند که پس از یک افزایش قیمت محدود، قیمت دوباره عقب‌نشینی می‌کند. همچنین آدام بک بر این باور است که قیمت‌ بیت کوین رشد ثابتی دارد و از ۷۰ هزار دلار در آوریل تا ماه می فراتر می‌رود و سال ۲۰۲۴ را روی رنج قیمت ۱۰۰ هزار تا ۱۲۰ هزار دلار به پایان می‌رساند. 

Skew و CredibleCrypto خاطرنشان کردند که نقدینگی پیشنهادی در کوین بیس به سمت قیمت لحظه‌ای حرکت می‌کند و به سمت ترید زنده و هیجانی می‌رود.

در این میان، مایکل پوپ، بنیانگذار و مدیرعامل MN Trading معتقد است که سرمایه‌گذاران باید برای یک غافلگیری آماده باشند. به نظر می‌رسد که بازار اخبار و رشد مداوم در ماه‌های آینده روند صعودی خود را طی کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا