اخبار بیت کویناخبار تحلیلی

آیا بازار خرسی ۲۰۱۸ دوباره تکرار می‌شود؟

فرصت خرید عالی برای سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال

 

تریدری که کف قیمت بیت‌کوین را برای سال ۲۰۱۸ به‌درستی پیش‌بینی کرده بود، پیش‌بینی کرده که پایین‌ترین سطح بازار برای کریپتو دوباره اتفاق می‌افتد و این سؤال مطرح می‌شود که آیا بازار خرسی سال ۲۰۱۸ دوباره تکرار می‌شود یا نه.

این تریدر که به‌درستی بازار خرسی بیت‌کوین را در سال ۲۰۱۸ پیش‌بینی کرده بود، تحلیل جدیدی ارائه داده است که تعیین می‌کند چگونه کل بازار کریپتو می‌تواند در چرخه جدید خود کف قیمت را تجربه کند.

بلانتز، تحلیلگری که با این نام مستعار شناخته می‌شود، به ۲۲۵۶۰۰ فالوو خود در پلتفرم رسانه اجتماعی X گفته که در حال بررسی دقیق ارزش بازار ارزهای دیجیتالی است.

بلانتز می‌گوید قبل از اینکه دارایی‌های کریپتو شاهد جهش قابل توجهی باشند، نمودار TOTAL حدود ۱۵ درصد از ارزش خود را از دست می‌دهد.

«نگاهی به نمودار TOTAL تصویر واضحی از روند قیمت ارزهای دیجیتالی به ما نشان می‌دهد که دقیق‌تر از تحلیل چارت بیتکوین و اتریوم به تنهایی است.»

او بر این عقیده است که بر اساس نمودار TOTAL، پایین‌ترین سطح ماه ژوئن باید پیش از رسیدن به پایین‌ترین سطح کاهش پیدا کند، اما احتمالاً این موقعیت آخرین فرصت خرید خوب در چند سال آینده خواهد بود.

نمودار ارزش بازار TOTAL بازار کریپتو
نمودار ارزش بازار TOTAL بازار کریپتو – منبع: Bluntz/X

با نگاهی به نمودار بلانتز، به نظر می‌رسد که او انتظار دارد ارزش کل بازار کریپتو به ۸۸۰ میلیارد دلار کاهش پیدا کند. در زمان نگارش این خبر، TOTAL به ۱/۰۳۲ تریلیون دلار می‌رسد.

این تحلیلگر رویکرد موج الیوت را به‌عنوان یک رویکرد تحلیل تکنیکی پیشرفته در پیش گرفته است که تلاش می‌کند تا با پیروی از روان‌شناسی جمعی که تمایل دارد در امواج آشکار شود، عملکرد قیمت آینده بازار را پیش‌بینی کند. بلانتز می‌گوید که پیش‌بینی او مبتنی بر مدلی است که تصحیح بالقوه یک دارایی را پس از یک افزایش شدید نشان می‌دهد.

«بر اساس مدل ساده موج الیوت، افزایش قیمت از پایین‌ترین سطح قیمت را می‌توان به‌عنوان یک حرکت تکانشی و موج اصلاحی در نظر گرفت.»

مدل ساده‌سازی شده موج الیوت
مدل ساده‌سازی شده موج الیوت – منبع: Bluntz/X

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا