اخباراخبار استخراجاخبار بیت کوین

نهنگ‌های بیت کوین در عرض ۱۸ روز نزدیک به ۲ میلیارد دلار رمزارز جمع‌آوری کردند

شروع فعالیت دوباره نهنگ‌های بیت کوین در بازار ارزهای دیجیتال

 

داده‌های جدید شرکت تحلیلی دارایی‌های دیجیتال Santiment نشان می‌دهد که نهنگ‌های بیت‌کوین (BTC) نزدیک به ۲ میلیارد دلار بیت کوین را در طی آخرین افت قیمت آن جمع‌آوری کردند.

پلتفرم Santiment می‌گوید که نهنگ‌ها یا سرمایه‌گذارانی که بین ۱۰۰ تا ۱۰ هزار بیت کوین دارند، مجموعاً بیش از ۶۴ هزار بیت کوین به ارزش ۱,۸۷۵,۸۱۹,۸۶۹ دلار از ۱۱ آوریل به انبارهای خود اضافه کرده‌اند.

نهنگ‌های بیت کوین از زمانی که سودشان به بالای ۳۰ هزار دلار در ۱۱ آوریل رسید، بی سر و صدا شروع به جمع‌آوری بیت کوین کرده‌اند. از این تاریخ، با نوسان و افت اندک قیمت، و آدرس‌هایی که دارای ۱۰۰ تا ۱۰ هزار بیت کوین هستند، مجموعاً ۶۴۰۹۴ کوین به کیف پول خود اضافه کرده‌اند.

شرکت تحلیل بازار IntoTheBlock نشان می‌دهد که فعالان بازار در هفته گذشته نزدیک به ۲ میلیارد دلار بیت‌کوین به صرافی متمرکز ارزهای دیجیتال ارسال کرده‌اند، که می‌توان آن‌ها را به طور بالقوه در بازار آزاد به فروش رساند.

بر اساس گزارش IntoTheBlock، پس از انتشار شایعات نادرست مبنی بر اینکه آدرس‌های مربوط به صرافی و شکسته مت گوکس شروع به جابه‌جایی وجوه کرده‌اند، صرافی‌های ارز دیجیتال شاهد افزایش قابل‌توجهی در سپرده‌های بیت کوین خود بودند.

در اوایل این ماه، دو نهنگ بیت کوین که مدت‌ها بدون فعالیت بودند، فعالیت خود را از سر گرفتند تا میلیون‌ها دلار ارزش دارایی‌های ارزهای دیجیتال را بر اساس ارزش بازار تغییر دهند. یکی از نهنگ‌های دوران ساتوشی که از سال ۲۰۱۱ بدون فعالیت بود، به‌طور ناگهانی شروع به فعالیت کرد و ۱۰ میلیون دلار بیت‌کوین جابه‌جا کرد.

نهنگ دیگری که قبلاً بدون فعالیت بود و در دسامبر ۲۰۱۳ آخرین معامله خود را ثبت کرده بود، ناگهان جان گرفت و بیش از ۶۰ میلیون دلار بیت کوین انتقال داد.

در زمان نگارش این خبر، بیت کوین با قیمت ۲۹۲۶۶ دلار معامله می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا