اخبار ایر دراپ

راهنمای دریافت ایردراپ Parcl: چگونه امتیاز و پاداش Parcl دریافت کنیم

چگونه امتیاز ایردراپ Parcl را دریافت کنیم؟

 

راهنمای دریافت ایردراپ Parcl: در این خبر درباره Parcl، یک پلتفرم معاملاتی بر روی بلاکچین سولانا صحبت می‌کنیم. این پلتفرم از طرف نام‌های بزرگ در دنیای رمزارز مثل Solana Ventures و Coinbase Ventures حمایت می‌شود. در این خبر راهنمای کامل دریافت ایردراپ Parcl را ارائه می‌دهیم.

نکته مهم: هنوز هیچ اعلامیه رسمی درباره ایردراپ Parcl ارائه نشده است. پیش از شروع فرایند ایردراپ از صحت اطلاعات اطمینان حاصل کنید تا یک سرمایه‌گذاری مطمئن داشته باشید.

ایردراپ Parcl چیست؟

ایردراپ Parcl یک پلتفرم دیجیتال بر بستر بلاکچین سولانا است که به کاربران اجازه می‌دهد در املاک و مستغلات دیجیتالی در آمریکا سرمایه‌گذاری کنند. این پلتفرم از داده‌های لحظه‌ای برای ردیابی و سرمایه‌گذاری در قیمت‌های املاک استفاده می کند و مشابه یک بازار سهام برای املاک و مستغلات عمل می‌کند. نسخه جدید Parcl، یعنی Parcl v3، یک بازار معاملاتی برای محصولات مالی مبتنی بر املاک ارائه می‌دهد که ابزارهایی برای مدیریت ریسک و انعطاف‌پذیری سرمایه‌گذاری فراهم می‌کند. در واقع، این پلتفرم سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات را برای یک دامنه گسترده‌تر از افراد قابل دسترس و معامله‌پذیر می‌کند، مانند سهام.

سرمایه‌گذاری و سرمایه‌گذاران Parcl

Parcl در دو دوره سرمایه‌گذاری مجموعا ۱۱.۵ میلیون دلار جمع‌آوری کرده است. در دوره اول در مارس ۲۰۲۲، Parcl ۴.۱ میلیون دلار در یک سرمایه‌گذاری اولیه توسط Archetype جمع‌آوری کرد، با مشارکت Dragonfly Capital، ParaFi، Shima Capital، Coinbase Ventures، Solana Ventures، Slow Ventures و چندین مورد دیگر. در دوره دوم، این شرکت ۷.۵ میلیون دلار سرمایه تأمین کرد، به رهبری Fifth Wall و شامل JAWS، Barry Sternlicht، IA Capital، Eberg Capital، Big Brain Holdings، Santiago Santos و مشارکت سرمایه‌گذاران قبلی مثل Archetype و Dragonfly Capital. این سرمایه برای گسترش شراکت‌های املاک و نرم‌افزار و بهبود توانایی‌های پلتفرم در نظر گرفته شده‌اند.

اخیرا Parcl یک سیستم امتیازدهی را معرفی کرده که به کمک آن تخمین ایردراپ‌های آتی Parcl بالا رفته است. این امتیازها به عنوان یک معیار از مشارکت و تعامل کاربر با اکوسیستم Parcl عمل می‌کنند. این امتیازها به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند تا تجربه معاملاتی را بهبود بخشند و به کاربران برای فعالیت استراتژیک و پایدار در پلتفرم پاداش دهند. از طریق این امتیازها، Parcl قصد دارد یک جامعه پرشور و متعهد ایجاد کند و رشد و موفقیت پلتفرم را هدایت کند. 

برنامه امتیازدهی Parcl

برنامه امتیازدهی Parcl یک ابتکار نوآورانه در پلتفرم Parcl V3 است که طراحی شده است تا به کاربران برای معامله، نگهداری پوزیشن‌ها و ارائه نقدینگی در بازار سرمایه‌گذاری املاک پاداش دهد. این امتیازها به صورت خودکار به کاربران اهدا می‌شوند و کاربران می‌توانند در آینده برای دریافت پاداش‌های مالی یا غیرمالی از این امتیازها استفاده کنند. این امتیازها قابل انتقال نیستند و فقط به عنوان یک نشانه از وفاداری و ارزش کاربران در پلتفرم عمل می‌کنند.

برنامه Parcl Points یک ابتکار نوآورانه در پلتفرم Parcl V3 است که برای پاداش دادن به کاربران در زمینه ترید، حفظ پوزیشن‌های معاملاتی و تامین نقدینگی در بازار سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات طراحی شده است. این برنامه با هدف شناسایی کاربران فعال و متعهد Parcl V2 و V3، مسیر سرمایه‌گذاری آنها را بهبود می‌بخشد.

  • تاکنون بیش از ۳۰ هزار تریدر در برنامه امتیاز ثبت‌نام کرده‌اند.
  • بیش از ۲۰۰ میلیون امتیاز جمع‌آوری شده است.

چگونه امتیاز ایردراپ Parcl را دریافت کنیم؟

  • معامله‌گران چگونه می‌توانند امتیاز ایردراپ Parcl کسب کنند؟

امتیاز معاملات روزانه: معامله‌گران به ازای هر USDC از بهره باز اولیه، یک امتیاز روزانه کسب می‌کنند. این نرخ بدون توجه به نوسانات بازار روزانه ثابت می‌ماند.

  • چگونه ارائه‌دهندگان نقدینگی (LP) می‌توانند امتیاز Parcl دریافت کنند؟

امتیاز تامین نقدینگی: LPها به ازای هر USDC که به استخر نقدینگی Parcl سپرده می‌کنند، روزانه سه امتیاز کسب می‌کنند. مانند نقاط معاملاتی، اینها نیز ارزش روزانه خود را بدون توجه به تغییرات ارزش سهام LP حفظ می‌کنند.

  • در مورد کاربرانی که قبل از معرفی سیستم امتیاز معامله کرده‌اند چطور؟

کاربران V2: پلتفرم Parcl وفاداری کاربران V2 خود را با ارائه امتیازهای عطف به ماسبق برای فعالیت‌های معاملاتی و تأمین نقدینگی گذشته آنها که در زمان راه‌اندازی برنامه Points قابل مشاهده است، تأیید می‌کند.

پذیرفته‌شدگان اولیه V3: کاربران V3 فعال قبل از راه‌اندازی رسمی برنامه Points، برای فعالیت‌های گذشته خود، از جمله ۱۰٪ پاداش برای پذیرش زودهنگام، امتیازهای عطف به ماسبق دریافت می‌کنند.

جمع‌آوری امتیاز در Parcl V3

برنامه امتیازدهی در فازهای مختلف اجرا می‌شوند. در حال حاضر فصل ۲ فعال است.

امتیازهای جایزه برای دارندگان HOA NFT

دارندگان HOA NFT از پاداش‌های اضافی برای امتیازات خود برخوردار می‌شوند:

Base Boost: هولد کردن یک HOA NFT تمام امتیازهای کسب شده را ۲۰٪ افزایش می‌دهد.

Incremental Boost: هر HOA NFT اضافی ۵٪ افزایش امتیاز دارد و در مجموع تا ۴۰٪ افزایش امتیاز برای نگه داشتن پنج NFT لحاظ می‌شود.

HOA NFT در مجیک ایدن به ارزش ۰/۷ سولانا معامله می‌شوند.

با ایردراپ Parcl چقدر می‌توانید کسب درآمد کنید؟

اگرچه هنوز اطلاعیه رسمی منتشر نشده است، اما یک کاربر متوسط می‌تواند انتظار کسب حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ دلار توکن Parcl را داشته باشد. برای کسانی که برای مدت طولانی با این پلتفرم در تعامل بوده‌اند و امتیاز بالایی خواهند داشت ممکن است بیش از ۲۰ هزار USDT کسب کنند. میانگین پاداش ایردراپ می‌تواند نزدیک به ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ دلار برای هر کاربر باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا