اخبار صرافی ها

پروژه جدید آموزشی بایننس در راه است

مدیرعامل بایننس از جزییات پروژه جدید این شرکت خبر می‌دهد.

 

مدیرعامل صرافی بایننس از راه‌اندازی پروژه جدیدی خبر داد. هدف این پروژه که با نام آکادمی گیگل شناخته می‌شود، آموزش رایگان برای همه کاربران است. نکته جالب توجه این است که این پروژه شامل ارز دیجیتال نمی‌شود؛ بلکه بر یادگیری آنلاین به‌صورت گسترده تأکید دارد.

مدیرعامل شناخته‌شده صرافی بایننس سکوت خود را در رابطه با پروژه جدید آموزشی بایننس شکست. با وجود اینکه او به دلیل روند قضایی جاری در رابطه با بایننس مجبور به ماندن در ایالات متحده است، او به تازگی اطلاعاتی درباره این پروژه جدید به اشتراک گذاشت. 

CZ از پروژه آموزشی غیر کریپتویی رونمایی کرد

پس از تسویه حساب با ایالات متحده و کناره‌گیری از فعالیت در صحنه ارز دیجیتال، CZ در انظار عمومی ظاهر نشده است. با این حال، به تازگی سکوت خود را شکسته و آخرین اقدام خود را در رابطه با این پروژه آموزشی اعلام کرد. جالب اینجاست که این پروژه ارتباطی با ارز دیجیتال ندارد. در عوض، هدف آن ارائه آموزش جامع است، که شامل سواد مالی، سواد عمومی و موارد دیگر می‌شود. در واقع، CZ در حال راه‌اندازی آکادمی گیگل است که قرار است به‌عنوان یک پلتفرم آنلاین آموزش را برای دانش‌آموزان از پایه اول تا دوازدهم، و تمام افرادی که به دنبال فرصت‌های یادگیری آنلاین هستند ارائه می‌دهد.

پروژه آکادمی گیگل در بایننس: انقلابی در آموزش

مدیرعامل بایننس، CZ از چشم‌انداز خود برای آکادمی گیگل گفت و بر تعهد آن به ارائه آموزش پایه‌ای رایگان برای همه تاکید کرد. او توضیح داد که پروژه بر درآمدزایی متمرکز نخواهد بود و تیم به طور مستقیم با او همکاری خواهد کرد. CZ همچنین از فرصت‌های شغلی جدیدی برای این پروژه خبر داد. او آکادمی گیگل را به عنوان یک پلتفرم آموزشی کاملاً رایگان، با کیفیت بالا و جذاب که برای همه قابل دسترس است، معرفی می‌کند که یک گام مهم در مسیر او بعد از فعالیت در دنیای ارز دیجیتال است.

چشم‌انداز CZ برای آکادمی گیگل: عصر جدید آموزش

در پایان سال ۲۰۲۲، CZ آدرس دامنه را برای کسب‌وکار تازه تأسیس خود تایید کرد که احتمالاً پس از استعفای خود از فعالیت در صرافی بایننس در مسیر تلاش‌های جدیدش در آن سرمایه‌گذاری کرده است. وبسایت گیگل به وضوح نشان داده که قرار نیست خبری از توکن ارز دیجیتال در این پروژه باشد.

 CZ در مورد تلاش‌های آتی خود صحبت کرد و نیاز به مشارکت معنادار پس از استعفا را نشان داد. او با اشاره به مسیرهای بالقوه، از جمله مقابله با فساد، گرسنگی و تغییرات آب‌وهوایی، محدودیت‌های احتمالی در اثربخشی خود در این زمینه‌ها را پذیرفت. در عوض، به قدرت آموزش برای رسیدگی به چنین چالش‌های جهانی اعتقاد راسخ داشت.

CZ اعلام کرد که آکادمی گیگل به دنبال کسب سودنیست و دعوت به همکاری را به صورت عمومی ارائه داد. او تأکید کرد که این پلتفرم از رقابت استقبال می‌کند و آن را به عنوان فرصتی برای بهبود ارائه خدمات به نفع آموزش می‌بیند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا