اخبار آلت کوین ها

۳ رمزارزی که این هفته نباید روی آنها سرمایه‌گذاری کنید

پپه کوین، اولنچ و بایننس کوین ۳ رمزارزی هستند که این هفته نباید روی آنها سرمایه‌گذاری کنید.

 

علم به این موضوع که چه رمزارزهایی را می‌توانیم برای سرمایه‌گذاری انتخاب کنیم نیازمند منابعی همچون زمان و پول هستند؛ فاکتورهای مهمی که گاهی به سرمایه‌گذاران کمک می‌کنند تا در حین معامله در بازار ارزهای دیجیتال به سوددهی برسند. در این میان٬ دانستن این موضوع که از سرمایه‌گذاری در کدام رمزارزها باید اجتناب کرد نیز به همان اندازه هنر است و می‌تواند به تریدرها کمک کند تا در این فضای پر فراز و نشیب سرمایه خود را از دست ندهند.

در این خبر٬ با در نظر گرفتن عوامل کلیدی پیرامون برخی از دارایی‌های دیجیتال، به تحلیل بازار کریپتو پرداخته‌ایم تا به فهرست دارایی‌هایی برسیم که تریدرها و سرمایه‌گذاران رمزارز باید برای هفته آینده از آنها اجتناب کنند، چرا که یک لحظه عدم اطمینان می‌تواند منجر به اتفاقات ناخوشایندی٬ هم برای خرس‌ها و هم برای گاوها شود.

این بدان معنا نیست که این پروژه‌ها لزوماً «بد» یا «خوب» هستند، فقط به این معناست که در حال حاضر احتمالاً برای قرار گرفتن در معرض خطر بالا ایده‌آل نیستند.

رمزارز پپه (PEPE)

سرمایه‌گذاران پپه وحشت‌زده هستند٬ چرا که آدرس اتریوم متعلق به تیم پشتیبان پپه 0xa34…f2ea0 مقدار ۱۶/۰۴۵ تریلیون پپه را به ارزش ۱۶/۸۵ میلیون دلار در ۲۴ آگوست به چهار صرافی در بایننس، OKX، کوکوین و بای بیت منتقل کرد.

لازم به ذکر است که این توکن یک میم کوین است که در اوایل سال جاری در یک حرکت سوداگرانه افزایش تقاضای خرید برای یک دارایی دیجیتال بدون «تقاضای کاربری» مشخص، قیمت آن افزایش یافت. این موضوع باعث می‌شود که حرکت فعلی از سوی سازنده آن به یک تهدید واقعی برای قیمت رمزارز پپه در روزهای بعد تبدیل شود.

ترس فزاینده قبلاً در قیمت‌های میم کوین در ۲۵ آگوست منعکس شده بود، به طوری که پپه طی ۲۴ ساعت پس از معامله تیم، بیش از ۱۷ درصد از ارزش خود را از دست داد، اما همچنان٬ براساس شاخص کوین مارکت کپ٬ در بین ۱۰۰ ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار قرار دارد.

 

نمودار قیمت ۱ روزه رمزارز پپه
نمودار قیمت ۱ روزه رمزارز پپه – منبع: CoinMarketCap

رمزارز اولنچ (AVAX)

رمزارز اولنچ ۹/۵۴ میلیون توکن AVAX را در شب ۲۶ آگوست، به عنوان بخشی از رویداد آزادسازی برنامه‌ریزی شده توکن‌ها آزاد کرد. مقدار توکن آزادشده برابر با ۲/۷۷ درصد از عرضه در گردش این ارز دیجیتال است که معادل ۳۴۴/۰۵ میلیون AVAX است.

قیمت اولنچ ۱۲ ساعت قبل از آزادسازی توکن‌ها به ۹/۹۷ دلار رسید و ضررهای هفتگی بیش از ۸ درصد را جمع‌آوری کرد، زیرا بازار در حال ارزیابی اثرات احتمالی افزایش ناگهانی و معنی‌دار بر عرضه موجود است.

نمودار قیمت ۱ هفته‌ای اولنچ
نمودار قیمت ۱ هفته‌ای اولنچ – منبع: Finbold

رمزارز بایننس کوین (BNB)

اخیراً بیش از ۳۰ میلیون دلار بایننس کوین منحل شد، چرا که قیمت توکن اصلی BNB Chain کاهش پیدا کرده است. با این حال، تهدید ادامه روند لیکوئد شدن همچنان بر دارایی دیجیتال بایننس وجود دارد. هنوز ۶۲۸۴۸۴/۸۰ بایننس کوین (به ارزش ۱۳۶/۱۳ میلیون دلار) در خزانه پروتکل Venus وجود دارد که متعلق به هکر گم‌شده‌ای است که از سال ۲۰۲۲ فعالیت نکرده است.

لازم به  ذکر است که قیمت لیکوئید شدن بعدی ۱۹۸ دلار تعیین شده است، در حالی که بایننس کوین در ۲۵ آگوست با قیمت ۲۱۶/۶۸ دلار معامله میشد. به این معنی که کاهش ۹ درصدی میتواند باعث زیان بیشتر شود.

نمودار قیمت ۱ ماهه بایننس کوین (BNB)
نمودار قیمت ۱ ماهه بایننس کوین (BNB) – منبع: Finbold

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا