اخبار صرافی ها

آپدیت Dencun اتریوم و راه‌اندازی نسخه ۴ صرافی یونی سوآپ

بنیاد یونی سوآپ، مرحله سوم Uniswap v4 را در سه ماهه سوم ۲۰۲۴ وارد شبکه اصلی اتریوم می‌کند.


بنیاد یونی سوآپ به‌صورت آزمایشی تاریخی را برای استقرار نسخه ۴ صرافی غیرمتمرکز پس از آپدیت Dencun اتریوم معین کرد.

بنیاد یونی سوآپ—سازمانی که از پروتکل مالی غیرمتمرکز (DeFi) یونی سوآپ پشتیبانی می‌کند—تاریخ راه‌اندازی پروتکل v4 را پس از آپدیت بعدی Dencun در اتریوم اعلام کرد.

بنیاد یونی سوآپ در پستی در X نقشه راه برنامه‌های خود را برای عرضه جدید به اشتراک گذاشت. این سازمان تاکید کرد که در حال حاضر، در مرحله «تجمیع کد» است که شامل فعالیت‌هایی برای تکمیل کد اصلی، آزمایش، بهینه‌سازی گس فی و ارتقای امنیت می‌شود.

تیم یونی سوآپ بر این باور است که Uniswap v4 بهترین کد ممیزی‌شده‌ای است که تا کنون در اتریوم مستقر شده. همزمان، صرافی غیرمتمرکز یونی سوآپ در شبکه آزمایشی مستقر خواهد شد تا تیم تنظیمات نهایی را انجام دهد.

طبق گفته بنیاد یونی سوآپ، مرحله سوم Uniswap v4 را در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۴ وارد شبکه اصلی اتریوم می‌کند. این سازمان تاکید کرد که این یک تاریخ آزمایشی است و به وضعیت آپدیت بعدی Dencun در اتریوم بستگی دارد.

آپدیت Dencun شبکه اتریوم در ۱۷ ژانویه در شبکه آزمایشی Goerli فعال شد. این آپدیت چندین پیشنهاد برای بهبود اتریوم (EIP) مانند EIP-4844 را معرفی می‌کند که آپشن proto-danksharding را فعال می:کند که یک ویژگی با هدف کاهش کارمزد تراکنش‌ها در لایه ۲ اتریوم است. 

استقرار Goerli برای آپدیت Dencun با تاخیر چهار ساعته روبرو شد. با این حال، استقرار آپدیت در شبکه آزمایشی Sepolia—دومین شبکه از سه شبکه آزمایشی اتریوم—بدون وقفه یا مشکل بخصوصی در ۳۱ ژانویه تکمیل شد. پس از دومین شبکه آزمایشی، آپدیت Dencun مرحله سوم آزمایش را پس از استقرار در شبکه آزمایشی Holesky در ۷ فوریه به پایان رساند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا