اخبار NFT

گیمرها NFTها را از بازی های پرطرفدار حذف می کنند

به نظر می‌رسد موج روایت‌ها و اظهارنظرهایی که در اینترنت علیه NFT وجود دارد با موفقیت توانسته شرکت‌های اصلی سازنده‌ی بازی‌ها را از بازار NFT جدا کند. در طول سال ۲۰۲۲، توسعه‌دهندگان بازی مانند استودیوی دنیای بازی‌های GSC، شرکت فرانسوی Ubisoft و همچنین شرکت انگلیسی Team17 سازنده‌ی مجموعه بازی‌های Worms، از تصمیم خود برای ادغام NFTهایشان به‌خاطر این فیدبک‌های منفی از طرف جامعه‌ی گیمرها منصرف شدند.

شرکت Ubisoft پس از اجرای یکپارچه سازی NFT از طریق پروژه کوارتز، یک گام به عقب برداشت. این عقب‌نشینی از موضعی که داشتند پس از دریافت بازخورد منفی درمورد پروژه‌ی کوارتز در سال ۲۰۲۱ صورت گرفت.

در میان واکنش‌های منفی، بسیاری هنوز بر این باورند که NFT و بازی‌ها قابلیت ادغام شدن را دارند. در چهارم نوامبر، اندرو ویلسون، مدیر اجرایی شرکت EA در یک کنفرانس از راه دور تاکید کرد که NFT و بازی‌های play-to-earn (نوعی از بازی‌ها که امکان کسب درآمد به گیمرها می‌دهند) آینده‌ی دنیای بازی‌ها هستند. با این حال، مدیرعامل EA خاطرنشان کرد که هنوز برای اینکه متوجه شویم این موضوع در عمل چگونه خواهد بود زود است.

به‌غیر از EA، شرکت Square Enix (سازنده‌ی بازی Final Fantasy) نیز حمایت خود را از ادغام NFT و بلاک‌چین در صنعت بازی‌ها نشان داده است. این شرکت اخیراً در یک شرکت NFT تولید و ساخت بازی سرمایه‌گذاری کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا