اخبار آلت کوین هااخبار بیت کوین

واچ لیست کریپتو: ۸ ارز دیجیتال پیشنهادی این هفته

۸ ارز دیجیتال پیشنهادی که این هفته باید زیر نظر داشته باشید.

 

در این خبر کوتاه واچ لیست کریپتو این هفته را بررسی می‌کنیم و ارزهای دیجیتال با پتانسیل بالای فروش را معرفی می‌کنیم.

ارز دیجیتال بیت کوین (BTC): در حالی که بازار منتظر تصمیم صندوق سرمایه‌گذاری کری اسکیل در مورد برنامه ETF است، بیت کوین در سطح حمایت قابل توجهی قرار دارد. سپتامبر از لحاظ تاریخی بدترین ماه برای بیتکوین بوده که می‌تواند فشار بیشتری بر قیمت وارد کند.

ارز دیجیتال بایننس کوین (BNB): توکن بومی اکوسیستم بایننس سطح ۲۲۰ دلار را از دست داده و اکنون به ۲۰۰ دلار نزدیک شده است. بایننس کوین نوعی شاخص ریسک برای کل بازار به حساب می‌آید و نمودار مهمی برای تماشا است.

ارز دیجیتال سویی (SUI): به گفته تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال، سویی (SUI) در حال کاهش است و باید به دلیل افزایش حجم در محبوب‌ترین صرافی رمزارز کره جنوبی Upbit مشاهده شود.

ارز دیجیتال سی (SEI): این توکن نیز یکی از پیشتازان حجم معاملات در صرافی Upbit است، و همین امروز موفق شده که ارز دیجیتال سویی را پشت سر بگذارد.

آلتکوین‌های پروتکل BASE: در این دسته توکن بخصوصی قرار نگرفته، اما هر ارز دیجیتالی که در پروتکل BASE راه‌اندازی شده ارزش بررسی کردن را دارد. پروتکل BASE، با توجه به معیارهای رو به رشد و هیجان ایجاد شده توسط Friend Tech، پتانسیل بالایی برای رشد دارد.

ارز دیجیتال رون (RUNE): این ارز دیجیتال خدمات وام خود را راه‌اندازی، و علاوه‌بر آن Rune یک مبادله دائمی جدید را نیز معرفی کرده است. ممکن است زمان آن فرا رسیده باشد که روند آتی رون را زیرنظر بگیریم.

شبکه اجتماعی Friend Tech: شبکه اجتماعی Friend Tech سر و صدای زیادی در فضای کریپتو به‌پا کرده و امکان معامله یک توکن شاخص در برخی از صرافی‌ها وجود دارد که عملکرد این پروژه را ردیابی می‌کند.

ارز دیجیتال XCAD: به نظر می‌رسد این ارز دیجیتال یک حضور قوی در بازار کریپتو و یک جامعه رو به رشد دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا