اخبار استخراج

بررسی سودآوری دستگاه ماینینگ ANTMINER S21

سری Antminer S21؛ رقیب جدی دستگاه‌های ماینینگ یا یک تبلیغ فریبنده؟

 

سری دستگاه ماینینگ Antminer S21 ساخته شرکت مایکروبات سودهای زیادی می‌دهد اما دوره بازده پرداخت آن متفاوت است و همین موضوع ریسک ماشین ماینینگ را بالا می‌برد.

مدل خنک‌کننده با هوای این دستگاه روزانه حدود ۷.۴۳ دلار بازده دارد در حالی که مدل خنک‌کننده با آب آن حدود ۱۷.۳۴ دلار سود می‌دهد.

در چنین شرایطی حتماً باید نوسانات بازار را در نظر بگیرید و بعد از آن دست به ماینینگ بزنید. استخراج ارز دیجیتال برای افراد مبتدی مناسب نیست و جدیدترین سری Antminer S21 بیتمین اکنون در حال بررسی است.

در حال حاضر این دستگاه مورد بررسی عمیق قرار گرفته است و کارایی آن برای کیف پول‌ها آزمایش می‌شود. بیایید صادق باشیم: در دنیای ماینینگ حد وسطی وجود ندارد؛ شما یا وارد این کار می‌شوید و آن را به دست می‌آورید یا تازه می‌خواهید دست به کار شوید. سری Antminer S21 با مدل‌های خنک‌کننده با هوا و خنک‌کننده با آب به شدت توجه همه را به خود جلب کرده است.

اما واقعاً این دستگاه همانگونه عمل می‌کند که در تبلیغات می‌گویند؟ روی کاغذ به دنبال درآمد روزانه تقریباً ۷.۴۳ دلار برای مدل خنک‌کننده هوا و ۱۷.۳۴ دلار برای مدل خنک‌کننده آب هستیم. در واقع این نسل از دستگاه ماینینگ بیت کوین به صورت سالانه ۲۷۱۳ دلار و ۶۳۲۸ دلار بازده دارد.

اما نباید اجازه بدهید اعداد شما را فریب دهند چرا که ما اینجا نیستیم که صرفاً از این دستگاه تعریف کنیم. در واقع با افزایش هش ریت و نزدیک شدن به هاوینگ بیت کوین 2024 سود شما ممکن است در معرض کاهش قرار بگیرد.

سری Antminer S21؛ رقیب جدی دستگاه‌های ماینینگ یا یک تبلیغ فریبنده؟

سری Antminer S21 با گزینه‌های خنک‌کننده هوا و خنک‌کننده آب خود با یک تیر دو نشان می‌زند؛ اما آیا این برای حذف رقبا کافی است؟

Bitmain قصد دارد ۵۰ هزار تا ۱۰۰ هزار واحد در ماه پمپاژ کند. اما بحث اصلی عملکرد و کارایی دستگاه است. مدل خنک‌کننده هوا دارای هش ریت ۲۰۰ TH/s است در حالی که مدل خنک‌کننده هیدرولیک آن تا ۳۳۰ TH/s افزایش می‌یابد. این اعداد جذاب به نظر می‌رسند اما کارایی آن‌ها چگونه است؟

کارایی قدرت مدل هواخنک به J/TH ۱۷.۵ می‌رسد و سیستم خنک‌کننده هیدرولیک فشار ۱۶ J/TH وارد می‌کند. بدون شک این اعداد قابل قبول هستند اما هنوز وقت قضاوت نرسیده است.

قیمت‌گذاری یکی دیگر از مسائل مهم است و Antminer S21 برای سفارش‌های انبوه قیمت تبلیغاتی ۱۴ دلار در هر تورنومنت را ارائه می‌کند. در واقع سیستم خنک‌کننده هوا تا ۲۸۰۰ دلار و سیستم خنک‌کننده هیدرولیک تا ۴۶۹۰ دلار می‌رسد.

البته قیمت‌ها در دوره بعدی افزایش پیدا می‌کند و تا ۱۹.۶ دلار در هر تورنومنت تعیین می‌شود. پس اگر به دنبال بهترین فرصت برای خرید این دستگاه هستید، بهتر است سریعتر تصمیم خودتان را بگیرید.

بررسی دستگاه ماینیگ AntminerS21 با اعداد و ارقام

سری Antminer S21 با مدل خنک‌کننده هوا با درآمد روزانه ۷.۴۳ دلار، سود ماهیانه ۲۲۶.۱۳ دلار و بازده سالانه ۲۷۱۳.۵۶ دلار در نظر گرفته شده است. از طرفی مدل خنک‌کننده هیدرولیک با درآمد روزانه ۱۷.۳۴ دلار، مجموع ماهیانه ۵۲۷.۳۶ دلار و درآمد سالانه ۶۳۲۸.۳۴ دلار میزان سوددهی شما را افزایش می‌دهد.

دقت کنید که اعداد و ارقام شما را گول نزند زیرا همیشه باید بی‌ثباتی بازار، نوسان قیمت و افزایش سختی استخراج بیت کوین را نیز در نظر بگیرید. 

ANTMINER S21 وارد بازار شده است اما تصمیم گیرنده اصلی شما هستید زیرا باید هوشمندانه و با استراتژی مشخص عمل کنید و هرگونه چالش و سختی‌های مسیر را نیز بپذیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا