اخبار آلت کوین ها

رشد ۸ درصدی اولنچ با توسعه پروتکل‌های بلاک چین

 

اولنچ (AVAX) با در دست داشتن یکی از سریع‌ترین بلاک چین‌های صنعت کریپتو، در زمان نگارش این خبر، پس از ثبت ۸/۰۶ درصد رشد در ۲۴ ساعت گذشته و بیش از ۲/۷ درصد در بازه زمانی هفتگی، با قیمت ۱۲/۱۹ دلار مبادله می‌شود.

رشد ۸ درصدی اولنچ
چارت یک بعدی جفت‌ارز AVAX/USD – منبع: CoinMarketCap

با ارائه نوآوری‌های جدید در اکوسیستم خود به عنوان یکی از مهمترین پروتکل‌های بلاک چین با اکوسیستم توسعه‌دهنده قوی، اولنچ دو قابلیت جدید را معرفی کرده است که کمک زیادی به بهبود رشد این رمزارز کرده‌اند. این نوآوری‌ها عبارتند از HyperSDK و Avalanche Warp Messaging. 

HyperSDK از این نظر منحصر به فرد است که به توسعه‌دهندگان زیرشبکه اجازه می‌دهد ماشین‌های مجازی را با کمک کیت توسعه نرم‌افزار (SDK) ایجاد کنند. ماشین‌های مجازی‌ای که می‌توان ایجاد کرد، کارایی بالایی دارند و به راحتی قابل تنظیم هستند. ماشین‌های مجازی این امکان را برای سازندگان فراهم می‌کنند که درخواست‌هایی را وارد سیستم کنند که می‌تواند به پاسخگویی به درخواست سیستم احراز هویت مشتری (KYC) قانون‌گذاران مختلف در سراسر جهان کمک کند.

موتور AWM یک پلتفرم پیام‌رسانی است که به تقویت ارتباط یکپارچه بین زیرشبکه‌های مختلف کمک می‌کند. با توجه به طراحی آن، اتکا به پل‌های شخص ثالث دیگر ضرورتی نخواهد داشت و به استقلال اولنچ در اکوسیستم Web3 کمک می‌کند.

در حال حاضر، هر دو قابلیت HyperSDK و AWM بسیار کاربردی هستند، با این حال، HyperSDK هنوز در مرحله ابتدایی است، در حالی که موتور AWM با تعداد محدودی از پروتکل‌ها می‌تواند ارتباط برقرار کند. با این حال، هر دو ابزار در حال توسعه هستند و به زودی امکان استفاده از هردو فراهم خواهد شد. 

با در نظر گرفتن این نکته که برخی از درخشان‌ترین نوآوری‌ها در اکوسیستم کریپتو از سوی شبکه اولنچ ارائه شده، بدیهیست که این پروتکل تمام تلاش خود را می‌کند تا از هرگونه عدم تطابق در نوآوری‌های خود جلوگیری کند. از HyperSDK و AWM گرفته تا اولین اوراکل‌های Chainlink در شبکه اولنچ، به نظر می‌رسد این پروتکل برای حفظ و تقویت نوآوری‌های خود آماده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا