اخبار بین المللاخبار قانون‌گذاری

مدیر ارشد فناوری تتر می‌گوید که عدم پرداخت بدهی بانک‌های آمریکا فاجعه‌بار خواهد بود

مدیر ارشد فناوری تتر باور دارد که شرایط بازار بهبود پیدا می‌کند.

 

پائولو آردوینو، مدیر ارشد فناوری تتر، نظر خود را در رابطه به کم‌کاری در پرداخت بدهی ایالات متحده اینگونه بیان کرد که احتمال آن کم است چرا که پیامدهای فاجعه‌باری برای اقتصاد آمریکا به همراه خواهد داشت.

آردوینو در پادکست The Scoop توضیح داد که تصور نمی‌کند چنین اتفاقی رخ دهد چرا که پیامدهای جبران‌نشدنی برای آمریکا خواهد داشت، و عنوان کرد که همه منتظرند که ببینند این ماجرا به کجا ختم می‌شود.

آردوینو در این باره صحبت کرد که چه رویدادهایی می تواند کاتالیزوری باشد برای تکان دادن اوضاع در بازاری که نقدینگی در آن به حداقل رسیده است. وی خاطرنشان کرد که در حالی که بیت کوین از زیر قیمت ۲۰ هزار دلار به حدود ۲۷ هزار دلار بازگشته است، به طور کلی فضای کمتری برای سرمایه‌گذاری‌های بی‌ثبات‌تر وجود دارد، چرا که نرخ بهره در حال افزایش است. وی افزود که تمایل مردم داشتن بازدهی ۵ درصدی است که مطمئن‌تر نیز است.

بنابراین به طور کلی، علیرغم این واقعیت که ارزش بازار تتر افزایش پیدا کرد، کل بازار استیبل کوین چیزی در حدود ۲۳ درصد از بالاترین رکورد تاریخی خود افت کرد، و دلیلش هم این بود که در نهایت مردم ترجیح می‌دهند در مورد دارایی‌های خود اقدامی نکنند و از آن سود کسب کنند. به این ترتیب فضای کمتر و نقدینگی کمتری برای سرمایه‌گذاری مجدد در بازارهای رمزارز باقی می‌ماند.

اما آردوینو یک مسیر احتمالی خوش‌بینانه را پیش روی ما قرار داد و گفت: «این ماجرا به چند عامل بستگی دارد، اما قطعاً در صورتی که شاهد کاهش عدد تورم در ایالات متحده باشیم، با این فرض که صندوق ذخیره فدرال نیز از ادامه افزایش نرخ بهره خودداری کند، من معتقدم که در شرایطی قرار خواهیم گرفت که شرایط بازارها بهتر می‌شود که البته فقط محدود به بازارهای ارزهای دیجیتال نیست و شامل تمام بازارها می‌شود.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا