اخبار آلت کوین هااخبار تحلیلیتحلیل فاندامنتال

آیا شیبا اینو (SHIB) می تواند شما را میلیونر کند؟

آیا باید منتظر افزایش قیمت شیبا اینو باشیم؟

علیرغم اینکه بازار ارزهای دیجیتال دوران سختی را پشت سر می‌گذارد، تعدادی از تریدرها و سرمایه‌گذاران رمزارز با خرید فروش برخی از رمزارزها در زمان مناسب، از جمله بیت کوین (BTC) و دوج کوین (DOGE)، ثروت زیادی به دست آورده‌اند.

در این میان، برای برخی از آنها این سؤال مطرح شده که آیا شیبا اینو (SHIB) می‌تواند ما را میلیونر کند یا خیر.

اولین باری که شیبا اینو (SHIB) خریداران را امیدوار کرد، اواخر اکتبر ۲۰۲۱ بود که با بیش از ۱۰۶۹٪ افزایش، به بالاترین قیمت تاریخ خود یعنی ۰/۰۰۰۰۷۹۲۴ دلار رسید.

اما از آن زمان تا کنون ۸۶/۷۵٪ کاهش قیمت داشته، و اکنون، در زمان انتشار این خبر قیمت این رمزارز ۰/۰۰۰۰۱۱۳۷ دلار است.

تحولات آتی شیبا اینو

با وجود قیمت پایین برای هر واحد، شیبا اینو (SHIB) از ۱/۳ میلیون آدرس منحصربه‌فرد فراتر رفته، که نشان می‌دهد با نزدیک شدن به انتشار شبکه لایه ۲ شیباریوم، علاقه بیشتری به این توکن دیده می‌شود و به کاربران این امکان را می‌دهد تا NFTهای مختص زنجیره را تولید کنند و همچنین در متاورس و اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز بازی (dApps) فعالیت بیشتری داشته باشند.

در یکی دیگر از رویدادهای تاثیرگذار برای این اکوسیستم، تیم SHIB خبری درباره تجربه متاورس با موضوع شیبا اینو به نام SHIB: The Metaverse را به همراه رونمایی از اولین مرکز از ۱۱ مرکز آن به نام معبد WAGMI منتشر کرد که قرار است در جشنواره SXSW 2023 که دهم تا نوزدهم مارس در آستین تگزاس برگزار می‌شود، نمایش داده شود.

آیا باید منتظر افزایش قیمت شیبا اینو باشیم؟

می‌توان فرض کرد که برگزاری این رویدادها به تقویت قیمت شیبا اینو (SHIB) کمک می‌کند و به این رمزارز فرصتی می‌دهد تا به قیمت ۰/۰۰۰۰۰۳۶۱ دلار تا پایان سال ۲۰۲۳ برسد–همانطور که قبلاً توسط الگوریتم CoinCodex با استفاده از فناوری هوش مصنوعی (AI) تخمین زده شده بود. 

اگرچه روند افزایش قیمت شیبا اینو (SHIB) به اندازه‌ای که CoinCodex پیش‌بینی کرده بود صعودی نیست، اما پیش‌بینی‌های خوش‌بینانه CoinPriceForecast، یکی دیگر از پلتفرم‌های پیش‌بینی مالی، برای تعیین قیمت شیبا اینو (SHIB) قیمت ۰/۰۰۰۰۱۴۷۴ دلار تا پایان سال ۲۰۲۳ و قیمت ۰/۰۰۰۰۳۵۴۷ دلار تا ۲۸ جولای ۲۰۲۴ را نشان می‌دهد.

پاسخ پلتفرم هوش مصنوعی OpenAI ChatGPT به سؤال درباره پیش‌بینی قیمت شیبا اینو (SHIB) برای سال ۲۰۲۳ مبهم بود، اما در پاسخ، به آپدیت‌های این شبکه، تعداد قراردادهای هوشمند، کیف پول‌های کریپتو، و همچنین سیاست‌های نظارتی، اقتصاد جهانی، و رقابت سایر رمزارزها با شیبا اینو (SHIB) به عنوان عوامل تأثیرگذار در قیمت این رمزارز اشاره کرد.

نتیجه‌گیری

همانطور که به نظر می‌رسد، قیمت شیبا اینو (SHIB) در زمان انتشار نشان‌دهنده کاهش ۴/۶۴ درصدی قیمت این رمزارز است.

علاوه بر این، این رمزارز ۱۳/۷۹ درصد نسبت به هفته قبل و ۴/۰۱ درصد در سی روز گذشته از دست داده است. اگرچه قیمت شیبا اینو (SHIB) از ابتدای سال تا به امروز به میزان ۳۹/۷۰٪ افزایش یافته است. 

چارت قیمت شیبا اینو (SHIB) از ابتدای سال تا به امروز (هفته اول مارس)
چارت قیمت شیبا اینو (SHIB) از ابتدای سال تا به امروز (هفته اول مارس) – منبع: Finbold

اگرچه تغییر اعداد رمزارز شیبا اینو (SHIB) ممکن است جزئی به نظر برسند، اما در نهایت در سه عامل مشاهده دقیق شرایط بازار، میزان پولی که افراد تمایل به سرمایه‌گذاری در این رمزارز دارند و همچنین ارزش توکن در زمان فروش خلاصه می‌شود.

با توجه به تحرکات تاریخی و تحولات شبکه، شیبا اینو (SHIB) در واقع این پتانسیل را دارد که قیمت خود را افزایش دهد و حتی یک سرمایه‌گذار محتاط را میلیونر کند، هرچند ممکن است تا رسیدن به ارزش هر واحد بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) راهی طولانی در پیش داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا