اخبار آلت کوین ها

نشانه‌های بهبود در بازار کریپتو برای پروتکل Near و Render

آلتکوین‌های بازار کریپتو، پروتکل NEAR و Render پتانسیل رشد بالایی دارند.

 

بازار کریپتو، پس از هفته‌ها تردید و زیان‌های قابل‌توجه، نشانه‌هایی از بهبود دارد. در جریان بهبود احتمالی، دو آلتکوین با پتانسیل قابل توجهی  در حال ظهور هستند که بر اساس شاخص RSI سیگنال خرید می‌دهند.

پروتکل Near

در روزهای پایانی آوریل، دوره‌ای مشاهده شد که در آن ۴۰۰ میلیون دلار در ۲۴ ساعت، به دلیل لیکویید شدن سرمایه‌گذارانی که با استفاده از لوریج در بیتکوین و آلتکوین‌های مختلف پوزیشن‌های خرید داشتند، از بین رفت. به دنبال این روند شاهد چهار هفته ضرر و در مورادی حرکت خنثی بودیم.

شاخص RSI هفتگی آن روی ۶۷/۸۶ و RSI افزایشی آن در ۵۹/۹۳ است که نشانه خرید است.

نمای شاخص قدرت نسبی (RSI) پروتکل NEAR
نمای شاخص قدرت نسبی (RSI) پروتکل NEAR – منبع: Coinglass

پروتکل NEAR با وجود ۴/۲۳ درصد کاهش در ۲۴ ساعت گذشته، با ارزش ۷/۱۹ دلار معامله می‌شود. ارز Near Protocol یکی از امیدوارکننده‌ترین زیرساخت‌های Web3 در دنیای ارزهای دیجیتال در نظر گرفته می‌شود.

اگر RSI روزانه NEAR از سطح ۶۰ عبور کند، این آلتکوین می‌تواند حرکت صعودی قوی داشته باشد.

شبکه رندر (RNDR)

طبق شاخص روزانه RSI، دومین پروژه آلتکوین برجسته، شبکه Render است. RNDR با ۵/۲۰ درصد کاهش در ۲۴ ساعت گذشته، با قیمت ۹/۹۵ دلار معامله می‌شود. علاوه بر این، RSI روزانه رندر ۶۵/۵ است که نشان‌دهنده آینده امیدوارکننده این آلتکوین است. به طور مشابه، RSI هفتگی آن نیز حرکت قوی دارد که نشان می‌دهد روند صعودی این آلتکوین ادامه دارد.

نمای شاخص قدرت نسبی (RSI) رندر RNDR
نمای شاخص قدرت نسبی (RSI) رندر RNDR – منبع: Coinglass

البته، بازار ارزهای دیجیتال به شدت بی‌ثبات است، بنابراین وضعیت این آلتکوین‌های فهرست شده می‌تواند به سرعت تغییر کند و سیگنال خرید می‌تواند به سرعت به سیگنال فروش تبدیل شود. با این حال، لازم به ذکر است که هر دو آلتکوین NEAR و RNDR پتانسیل رشد دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا