اخبار آلت کوین هااخبار بیت کویناخبار تحلیلی

این سه ارز دیجیتال را قبل از هاوینگ بیتکوین بخرید

قبل از هاوینگ بیتکوین ۲۰۲۴ حتماً سبد معاملاتی خود را متنوع کنید و با خرید سه رمزارز برتر شانس سوددهی خود را بالا ببرید.

 

به نظر می‌رسد که رویداد هاوینگ بیتکوین در آینده نرخ رشد عرضه بیت کوین را به کمتر از یک درصد در سال کاهش دهد و این کمتر از میانگین افزایش سالانه طلا است. هاوینگ بیتکوین باعث می‌شود که این ارز دیجیتال به یک گزینه مناسب برای حفظ ثروت در بازه زمانی بلندمدت تبدیل شود. با این حال، ارزهای دیجیتال دیگر مانند اتریوم، سولانا و آربیتروم نیز از این تغییرات بازار سود می‌برند.

در ادامه ۳ رمز ارز مهم بعد از بیت کوین را به شما معرفی می‌کنیم. حتماً قبل از رویداد هاوینگ بیتکوین تعدادی از این رمز ارزها را در سبد معاملاتی خود داشته باشید

اتریوم (ETH)؛ در پیچ و تاب قوانین نظارتی

کمیسیون بورس اوراق بهادار تصمیم خود را در مورد پیشنهاد بلک راک مبنی بر ارائه اسپات ETF اتریوم تا ماه مارس به تعویق انداخته است. این موضوع نشان می‌دهد که این آژانس رویکرد محتاطانه‌ای برای ورود ارزهای دیجیتال به جریان اصلی مالی دارد.

تصمیم SEC می تواند به میزان قابل توجهی بر پذیرش اتریوم در سرمایه‌گذاری اصلی تأثیر بگذارد. اتریوم در حال حاضر بین ۲۳۷۴ تا ۲۴۷۰ دلار معامله می‌شود که میانگین‌های متحرک حاکی از روند خوش‌بینانه و محتاطانه برای این رمزارز است. 

سطوح حمایتی ۲۲۹۳ دلار و ۲۰۹۳ دلار تعیین شده است، در حالی که سطح مقاومت روی ارقام ۲۶۵۹ دلار و ۲۸۹۴ دلار درنظر گرفته شده است. آینده اتریوم ترکیبی از رشد و پیگیری‌های نظارتی است و تصمیم SEC می‌تواند موقعیت آن در بازار را تقویت کند یا نوسانات را افزایش دهد. با این حال، چشم‌انداز نظارتی عامل مهمی است که می‌تواند بر مسیر اتریوم تأثیر بگذارد.

سولانا (SOL): سوار بر موج محبوبیت NFT

سولانا علاقه زیادی به NFTها نشان داده و این موضوع باعث می‌شود که اکوسیستم سولانا روند رو به رشدی داشته باشد. صحنه NFT، با میانگین متحرک ۱۰ روزه ۹۲/۸۴ دلار و میانگین متحرک ۱۰۰ روزه ۶۸/۳۹ دلار مسیر پرهیاهویی را طی می‌کند. 

همچنین، سولانا بین ۸۴/۱۸ دلار و ۱۰۰/۶۷ دلار در سطوح حمایت و مقاومت ۶۰/۸۶ و ۱۲۶/۸۲ دلار معامله می‌شود. البته سولانا یک هدف بلند پروازانه بالای ۲۰۰ دلار دارد که این موضوع منعکس کننده احساسات صعودی در میان معامله‌گران است.

رشد سولانا به دلیل هیاهوی فضای NFT آن روز‌های روشنی دارد، اما رقابت و نیروهای بازار به طور بالقوه می توانند حرکت صعودی آن را مختل کنند.

آربیتروم (ARB): گسترش اکوسیستم و موقعیت بازار

آربیتروم (ARB) در مرحله توسعه و گسترش قرار دارد و با برنامه کمک مالی اخیر DAO توانست اکوسیستم متنوعی را ارائه کند. آربیتروم در حال حاضر بین ۱/۱۵ تا ۱/۸۲ دلار معامله می‌شود و سطوح حمایتی ۰/۰۷ و ۰/۷۴ دلار و سطوح مقاومتی ۲/۰۷ و ۲/۷۴ دلار هستند. البته آینده هنوز در هاله‌ای از ابهام است و فرصت‌ها و عدم قطعیت‌ها هر دو می‌توانند روی برنامه‌های رشد آربیتروم تاثیر بگذارند. 

به طور کلی با نزدیک شدن به هاوینگ بیتکوین باید سبد معاملاتی خود را متنوع کنید. در این راستا به‌نظر می‌رسد رمزارزهایی مانند اتریوم، سولانا و آربیتروم گزینه‌های خوبی هستند. هر کدام از این ارزها فرصت‌ها و چالش‌های خود را به همراه دارند و شما با توجه به فرصت‌های پیش رو برای هر ارز می‌توانید روی آنها سرمایه‌گذاری کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا