اخبار آلت کوین هااخبار قانون‌گذاری

صدور مجوز ETF فیوچرز اتریوم و تاثیر آن بر بازار کریپتو

تصویر کلی بازار کریپتو در پی صدور مجوز ETF فیوچرز اتریوم

 

تصویر کلی بازار کریپتو در پی صدور مجوز ETF فیوچرز اتریوم

بازار کریپتو روزهای جدیدی را از سرمی‌گذارند و در ۲۴ ساعت گذشته ارزش آن بیش از ۲ درصد افزایش یافته و به ۱/۰۷۶ تریلیون دلار رسیده است. این هیجان پس از تایید مجوز ETF فیوچرز اتریوم از Valkyrie به وجود آمد که از جمعه برای معامله در دسترس خواهد بود. این پیروزی آن چیزی نیست که همه انتظار داشتند، چرا که آنها منتظر بودند تا لیست بلندبالایی از ETFهای بیت کوین تایید شود. اما خبرهای مثبت به‌خوبی همزمان شد با جهش در بازارهای سهام و کاهش اصلاحی دلار که سوختی بر آتش این جریانات اخیر در بازار ارزهای دیجیتال بود.

بیت کوین روز پنجشنبه به بالای ۲۷ هزار دلار رسید و بیش از ۸۰۰ دلار (۳/۲ درصد) افزایش یافت. این حرکت به بیت کوین اجازه داد تا بالاتر از میانگین متحرک ۵۰ روزه خود صعود کند، کاری که از اوایل آگوست قادر به انجام آن نبوده است. توانایی نگه داشتن سطوح بالاتر از این منحنی اولین تأیید برای تغییر در روند خواهد بود و توجه ناظران را به ناحیه ۲۷/۵ معطوف می‌کند، یعنی محدوده رکوردهای قبلی. ما بر این باوریم که حرکت بالای ۲۸ هزار دلار توجه خریداران بیشتری را به خود جلب خواهد کرد.

اتریوم در ۲۴ ساعت بیش از ۳/۲ درصد افزایش یافت و برای مدت کوتاهی از ۱۶۸۵ دلار عبور کرد که بالاترین سطح از اواخر آگوست به حساب می‌آید. از نظر فنی، این رمزارز توانسته است روند نزولی را معکوس کند و خوش‌بینی را برای بیت کوین و کل بازار ارزهای دیجیتال تقویت کند.

تأثیر تصمیم‌گیری‌های کمیسیون بورس و اوراق بهادار

کمیسیون بورس و اوراق بهادار تصمیم‌گیری در مورد برنامه‌های کاربردی برای راه‌اندازی ETF اسپات اتریوم از 21Shares و VanEck را تا پایان دسامبر به تعویق انداخت. این نهاد قانون‌گذاری اعلام کرد که بهتری است درخواست‌ها را به تأخیر بیندازد تا به آن زمانی برای بررسی موضوع داده شود.

توسعه‌دهندگان بلاک چین اتریوم در دومین تلاش، پس از تلاش ناموفق در سالگرد آپدیت مرج، شبکه آزمایشی Holesky را راه‌اندازی کردند. شبکه آزمایشی جدید قرار است جایگزین Goerli شود که از سال ۲۰۱۹ در حال اجرا است و پشتیبانی آن در اوایل سال ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد.

Paysafe Payment Solutions، ارائه‌دهنده پرداخت یورو، همکاری خود را با بایننس متوقف کرده است. وال استریت ژورنال می‌نویسد که شرکت‌کنندگان این صنعت خود را برای سقوط بایننس آماده می‌کنند. اگر صرافی پیشرو کریپتو در کوتاه‌مدت سقوط کند، نقدینگی در بازار از بین می‌رود و منجر به کاهش شدید قیمت ارزهای دیجیتال می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا