اخبار بیت کوین

سرمایه‌گذاری ۴۰ میلیون دلاری آرک اینوست روی ETF اسپات بیتکوین

کتی وود گفت که از اعتمادش به پتانسیل بلندمدت بیت‌کوین دلسرد نشده است.

 

قبل از هاوینگ بیت‌کوین، کتی وود، مدیرعامل شرکت ARK Invest، نقل و انتقالاتی داشت که نشان‌دهنده رویکرد صعودی شرکت آرک اینوست نسبت به صندوق ETF بیتکوین و حرکت در مسیر ارزهای دیجیتال است.

از جمله اقدامات قابل توجه، اضافه کردن ۱۳۹,۱۵۲ واحد به ETF اسپات بیتکوین، توسط شرکت‌های آرک اینوست و 21 Shares، به ارزش ۸/۹۶ میلیون دلار بود.

این خرید، به دنبال خرید قابل توجه دیگری به ارزش ۳۱/۱۹ میلیون دلارETF، در روز قبل صورت گرفت.

آرک اینوست که فقط به بیت کوین راضی نبود، با خرید ۴۱۰۶۸ از سهم (EETH) یا همان ETF اتر که در مجموع حدود ۷۸/۲ میلیون دلار بود، در جهت تنوع پورتفوی و سرمایه‌گذاری خود اقدام کرد.

همچنین این خرید، افزون بر ۲/۹ میلیون دلار خرید دیگر از سهام EETH بود که در ۱۸ آوریل صورت گرفت.

با این حال، همۀ اتفاقات حول محور خرید نبود؛ آرک اینوست همچنین با فروش ۲۸۹۳۶ از سهم (BITO) به ارزش تقریبی ۸۰۳۵۵۲ دلار، مقداری از وزن پورتفوی خود را کاهش داد.

تحلیلگران این تراکنش‌ها را قابل توجه می‌دانستند، به‌ویژه از آنجایی که این تراکنش‌ها تنها چند ساعت قبل از هاوینگ بیتکوین انجام شد.

با این وجود، در حالی که هاوینگ بیت کوین احساس فروپاشی را به بازار کریپتو القا کرد، کتی وود گفت که از اعتمادش به پتانسیل بلندمدت بیت‌کوین دلسرد نشده است. احتمالا می‌توان این موضوع را با توجه به رو دستی که شرکتش به ETFهای بیت‌کوین زد، مشاهده کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا